Reakcia na: henko151 #243596:
Súhlasím, to čo spomínaš by malo oveľa väčší prínos. Ja by som ešte doplnil že všetky rozjazdy by mali mať príchod aj odchod (t.j. doplniť príchody na 23:30 a 0:00 na linkách ktoré ich nemajú + odchody o 4:30) a konečne zrušenie nezmyselného prestupu na Jasovskej. Rendez by tiež bolo dobré riešiť nejak inak, aj keď nejaká forma prestupu tam asi nutná bude.No a samozrejme rozšíriť pokrytie mesta - sieť nočnej dopravy sa nikam neposunula od 2007, napriek veľkému rozvoju mesta v tomto období. Cez víkend (resp. aj v pracovné dni do zhruba jednej) sú potom na zváženie aj nejaké tangenciálne linky.


810zssk
1. Električky sú v noci bohužiaľ pomalšie ako autobusy.
2. Kvôli spomínaným nočným údržbám by si musel mať časté výluky. A pri intervale 60 minút nie je ideálne ak to človeku ujde keďže bus stál inde.
3. Neviem ktoré prestupy máš na mysli, ale to či treba prestúpiť nesúvisí s módom dopravy, ale prevádzkovým konceptom. Ak by električky boli súčasťou rozjazdov zo stanice, potreba prestupovať sa nemení. Ak by neboli, zrušil by si možnosť cestovať medzi rôznymi okrajovými štvrťami.
4. Nahradenie busov električkami by znamenalo že napr. Vajnory, či časť Podunajských Biskupíc by práveže potrebovali prestup navyše.
Riešiť nočnú obsluhu výlučne autobusmi je správne. Môžeme sa baviť o zlepšovaní systému, napr. väčšou obsluhou centra, prejazdnými nočákmi (brnenský systém), či lepšom takte. Ale každý z týchto problémov sa oveľa lepšie vyrieši autobusmi než električkami.