Reakcia na: N/A #243601:
"A keďže električky nie sú na znamenie, tak by to muselo stáť všade. "toto myslim v dnesnej dobe uplne neplati, teda minimalne to ze by vodic technicky nevedel ze ma stlaceny dopyt (takze nasledne sa to da spravit rovnako tak ako ostatne nocne linky - na znamenie su pre dane linky vsetky zastavky bez ohladu na to ako to je cez den....
810zssk
1. Električky sú v noci bohužiaľ pomalšie ako autobusy.
2. Kvôli spomínaným nočným údržbám by si musel mať časté výluky. A pri intervale 60 minút nie je ideálne ak to človeku ujde keďže bus stál inde.
3. Neviem ktoré prestupy máš na mysli, ale to či treba prestúpiť nesúvisí s módom dopravy, ale prevádzkovým konceptom. Ak by električky boli súčasťou rozjazdov zo stanice, potreba prestupovať sa nemení. Ak by neboli, zrušil by si možnosť cestovať medzi rôznymi okrajovými štvrťami.
4. Nahradenie busov električkami by znamenalo že napr. Vajnory, či časť Podunajských Biskupíc by práveže potrebovali prestup navyše.
Riešiť nočnú obsluhu výlučne autobusmi je správne. Môžeme sa baviť o zlepšovaní systému, napr. väčšou obsluhou centra, prejazdnými nočákmi (brnenský systém), či lepšom takte. Ale každý z týchto problémov sa oveľa lepšie vyrieši autobusmi než električkami.