Reakcia na: S499.1023 #241392:
Jasné, že si ten vrútocký šmejd pochvaľujú, keď pred ním cestovali v (častokrát narvanej) 811/812, v lepšom prípade v nejakých plesnivých B/Bt. A vysoká správkovosť môže byť teoreticky cestujúcemu ukradnutá, teda až do okamihu, kým mu na jeho vlaku opäť nepríde 812
Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.
Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?
zakaznik
Na nemocnici na Bezručovej zbúrali stred budovy a postavili znovu aby spravili garáž a naplnili požadovaný počet parkovacích miest. Keď už by si chcel seriózne diskutovať, tak by si spomenul napr. tento prípad.
Mohla sa časť nad električkovou traťou takisto postaviť do pôvodného stavu.
Synagóga sa dala posunúť alebo most postaviť inak, keď už tam chceli postaviť ulicu. Ale zjavne ich to vtedy nezaujímalo.