Reakcia na: Urbanway 2423 #241313:
93 na Jasovskú ako náhrada za 98, 94 Jasovská cez Vyšehradskú, 95 (po vybudovaní električky do Janíkovho dvora sa asi zruší, keďže sa pomení linkovanie po dokončení trate, ak ju nechajú vrátiť ju na Antolskú) a 98 po Vyšehradskú, prípadne Antolská, 99 ponechať na Antolskej, 59 jazdí len v špičke, len otázkou je koľko vozov sa zmestí na obratisku Antolská, ked jazdila tam 59 a 95 boli tam cca 5 vozov kĺbových, píšem iba názor. Viac ľudí ide od Tesca na Ľubovniansku a Jasovskú 98, zast. Bzovícka je využívaná? Tá 93 nieje často v zápche ako 98
Bude tam stáť SBS a púšťať ich len s lístkom?
Urbanway 2423
Ďalšia vec je, že predĺžiť každý spoj 94 na Jasovskú by bolo neekonomické (pokiaľ teda nechceme obmedziť 98) a nereálne, ked tak by tam mohol ísť každý druhý spoj.
Hlavným problémom tohto spojenia je podľa mňa to, že treba prestupovať na 98, ktorá vie byť dosť nespoľahlivá a aj interval mimo špičky je dosť na nič. Podľa mňa by bolo lepšie na Jasovskú potiahnuť 93 z Vyšehradskej (tu by ale bolo nutné zabezpečiť prestup z 95, t.j. vybudovať nové nástupištia), ktorá má dobrý interval aj večer a cez víkendy a tiež by sa jej trasa nemusela meniť kvôli električke, a 98 ukončiť napr. na Holíčskej (na Smolenickej by bol prestup na 93) a úsek Budatínska - Znievska by prevzala 99 (prestup na 93 na Lúkach II a na 98 pri Technopole).