Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím, v stredu ráno prídem autom do Rače a chcel by som pokračovať do centra električkou 3 do centra.
Je v Rači možnosť zaparkovať na záchytnom parkovisku ? Uvažujem auto nechať pri Kauflande a pokračovať zo zast. Záhumenice. Za lepšie riešenie vopred ďakujem.
Reakcia na: birch #241299:
Tak mesto si neopraví svoju komunikáciu a preto tam prestane premávať MHD?
To je tá podpora cestovania verejnou dopravou..
Inak ani na Pánty by touto logikou už nič nešlo.. tiež je tam poriadne rozbitá cesta.
Reakcia na: Urbanway 2423 #241317:
To som tú 55 aj navrhoval, jedine počas špičky nasadenie kĺbových vozov alebo skrátiť interval z 10 - 15minút na 5minút, po 7h ráno prac. dní je k Avionu slušne plná, no mnoho ľudí, študentov vystupuje na Ivánskej ceste. Dosť ľudí ide 59 k Bezke z Petržalky a Račka
Reakcia na: N/A #241316:
Na pánty by po zrušení 59 určite musela premávať nejaká obdoba 55, 65 by to v súčasnom intervale určite nezvládala.
Reakcia na: Urbanway 2423 #241315:
Oni napíšu plány no nieje nič isté či budú hotové včas a niektoré zrealizovateľné keď sa všetko mení ako názvy zastávok, pribúdanie a iné.

To bol môj názor no súhlasím i tým návrhom, len tí, čo pôjdu 3 z Petržalky na Pánty, prestúpia na Detvianskej a 65 nemusí stačiť.

Uvidíme čo sa bude nové budovať, príde nové vedenie a pomení sa niečo určite.
Reakcia na: N/A #241314:
94 podľa mňa nie je treba ťahať až na Jasovskú, to by tam jazdil autobus každé 3-4 minúty, čo je príliš veľa. 98 by stačilo ťahať na Vyšehradskú (na Antolskej až toľko spojov netreba) a 94 nechať tak, ako je.

95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.

Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.
Reakcia na: Urbanway 2423 #241313:
93 na Jasovskú ako náhrada za 98, 94 Jasovská cez Vyšehradskú, 95 (po vybudovaní električky do Janíkovho dvora sa asi zruší, keďže sa pomení linkovanie po dokončení trate, ak ju nechajú vrátiť ju na Antolskú) a 98 po Vyšehradskú, prípadne Antolská, 99 ponechať na Antolskej, 59 jazdí len v špičke, len otázkou je koľko vozov sa zmestí na obratisku Antolská, ked jazdila tam 59 a 95 boli tam cca 5 vozov kĺbových, píšem iba názor.
Viac ľudí ide od Tesca na Ľubovniansku a Jasovskú 98, zast. Bzovícka je využívaná? Tá 93 nieje často v zápche ako 98
Reakcia na: TomJ #241312:
Máš pravdu, tiež som si to neskôr všimol, v takom prípade by som na Vyšehradskú viedol buď 94, alebo 98.
Reakcia na: Urbanway 2423 #241309:
98 by podľa mňa mala ísť až na Vyšehradskú, lebo takto by si znížil kapacitu na Budatínskej a Lietavskej. Navyše, tri linky sa na Holíčsku nezmestia.
Reakcia na: Ma178rek #241310:
Videl som jednu výhybku na návese. A kopu robotníkov, snáď sa všetkým ušla nejaká robota. 😁
Na Obchodnej menia práve teraz kríženie ktoré je pár dní rozkopane.
Reakcia na: Qwertzuiop #241308:
Súhlasím, že Lúky 7 a 8 a Slnečnice si zaslúžia lepšiu obsluhu, len neviem, či by zrovna 94 bola dobrá voľba, keď o pár rokov má ísť po Lúčanku/Janíkov dvor električka, na ktorú sa (snáď) bude v tomto smere napájať nejaký autobus v slušnom intervale. Nehovoriac o tom, že 94 premáva len do 9-tej, cez víkendy vôbec.

Ďalšia vec je, že predĺžiť každý spoj 94 na Jasovskú by bolo neekonomické (pokiaľ teda nechceme obmedziť 98) a nereálne, ked tak by tam mohol ísť každý druhý spoj.

Hlavným problémom tohto spojenia je podľa mňa to, že treba prestupovať na 98, ktorá vie byť dosť nespoľahlivá a aj interval mimo špičky je dosť na nič. Podľa mňa by bolo lepšie na Jasovskú potiahnuť 93 z Vyšehradskej (tu by ale bolo nutné zabezpečiť prestup z 95, t.j. vybudovať nové nástupištia), ktorá má dobrý interval aj večer a cez víkendy a tiež by sa jej trasa nemusela meniť kvôli električke, a 98 ukončiť napr. na Holíčskej (na Smolenickej by bol prestup na 93) a úsek Budatínska - Znievska by prevzala 99 (prestup na 93 na Lúkach II a na 98 pri Technopole).
Mohla by byť predĺžená 94ka cez Strečniansku na Jasovskú? Ak nie, prečo? Dosť by to pomohlo.
Reakcia na: 3pa3ck3 #241306:
A nepísali tam aj ako to dopadlo a či niekomu dali pokutu?
Reakcia na: Urbanway 2423 #241305:
Vo FB skupine Revízori Bratislava už ktosi písal, že videl revízorov v 163
Reakcia na: TeBeCe #241302:
To som zvedavý, či na tej 163 budú aj revízori a ako tam bude prebiehať kontrola. V tomto prípade si viem predstaviť aj to, že by pri nástupe museli všetci ukázať vodičovi lístok.
Reakcia na: kolenic.martin #241297:
Ďakujem za info, ale ak sa použije v maili, musí tam potom byť "i", lebo "v duby" neexistuje. Takže buďto v maile alebo v maili.
Reakcia na: TeBeCe #241302:
Načo? 😂 Bude tam stáť SBS a púšťať ich len s lístkom?
Tendre na elektricky sa dalej predlzuju, zacali sa odvolacie konania. UVO namietky zamietol v oboch pripadoch.
https://www.uvo.gov.sk/vestnik/informacie/detail/14287
https://www.uvo.gov.sk/vestnik/informacie/detail/14289

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.