Reakcia na: barack40 #240549:
Ono by ani nebolo nutné mať nejakú dohodu. ZSSK ako dopravca v IDS môže cestujúcim vydať lístky platné aj na MHD a stále by to asi bolo lacnejšie ako tá NAD.(A len aby bolo jasné, ja s tebou súhlasím, nepísal som to preto že by som mal nejaký problém s tvojim argumentom :))
Jasné. Išlo mi o to, že asi ťažko nájdeš človeka cestujúceho povedzme z Bratislavy, ktorý by Ti povedal "no minule sme boli v holding patternu hodinu, nabudúce idem [autom|vlakom|autobusom*]"
Že na trase, kde je použiteľná náhrada v podobe 93, ktorá je rýchlejšia ako vlak a jazdí každých pár minút, sa ide ZSSK roztrhnúť, aby zabezpečila náhradnú dopravu. Pritom by stačilo dohodnúť sa s DPB o mimoriadnom uznávaní lístkov, napríklad.
A chápem, že pri hodinovom takte asi nie je nutné príliš dlho čakať na meškajúce iné vlaky.
barack40
Inak podľa mňa sa ten "prúser" kvôli medzinárodnému vlaku preceňuje. Že by museli niekomu vrátiť lístky? No a? Veď by to manažment, ani dispečerský aparát neplatil zo svojho.