Reakcia na: Urbanway 2423 #234734:
Nuz a tu sa ukazuje, ze aj SADky by mali mat intervalove CP minimalne v Bratislave (idealne vsade). Keby jazdili napriklad v Bratislave pravidelne kazdych 5-10 minut z tej Puchovskej tak by nebolo treba rozmyslat nad X3 (napriklad 2 roky dozadu som rad pouzival SAD z PPA Control do "noveho centra" v okoli ASMN - prazdne, casto klimatizovane autobusy a na elektricenku)
birch
Pre iného je dôležité mať nízkopodlažné vozidlo (pre vozíčkara aj kočík sú schody bez pomoci neprekonateľné, pre bežných cestujúcich je to tiež pohodlnejšie), avšak zosadanie zo sedadla na podeste pri pohybe vozidla je rizikovejšie ako pri rovnej podlahe. Interiér z dôvodu nutnosti umiestnenia konštrukčných prvkov a technologických súčastí nemá optimálne rozloženie.
Cieľom by malo byť nízkopodlažné vozidlo s maximom sedadiel bez podesty a zároveň s dostatočným priestorom na státie a batožinu (čo sa vzájomne vylučuje, takže konštruktéri musia hľadať inovatívne spôsoby rozmiestnenia interiéru vozidla)