Reakcia na: Solider #234056:
S tym vytazenim na dvoch petrzalskych zastavkach by som to nevidel az tak tragicky. Velka cast cestujucich su totiz prestupujuci, ktorych sem vozia 95+99 z celej Petrzalky. Po dokonceni druhej etapy petrzalskej elektricky dojde k narastu poctu cestujucich, ale neocakaval by som taky extremny narast, aby bolo treba XXL elektricky.Co sa tyka vznikajuceho Juzneho mesta, tak tam skepticky predpokladam vyrazny podiel individualnej dopravy. Kto ma 250 000 na kralikaren, ten sa predsa nebude vozit elektrickou ...
N/A
Spomína sa tam viacero zaujímavých vecí, napr.:
- osadenie nových zastávkových vitrín a používanie výhradne nového formátu CP na všetkých zastávkach [zrejme aj vzhľadom na požiadavky BID]
- pridávanie nových prístreškov a výmena existujúceho mobiliáru na zastávkach [na tomto sa mala podieľať aj hlavná architektka]
- zavedenie možnosti platby prostredníctvom Google/Apple Pay
- redizajn predajných miest
- modernizácia informačných systémov vozidiel MHD komunikujúcich s križovatkami
- pilotný projekt zvýšenia intenzity tepovania a dezinfikovania vozidiel
Je tam aj plán obnovy vozového parku v najbližšom období:
- 8 minibusov [teda o štyri viac než sa pôvodne obstarávalo - dočkáme sa okrem prípadného posilnenia L44 a 147 aj nových minibusových liniek do lokalít ako Slanec a pod.?]
- 50 štandardných (12m) autobusov
- 30 jednosmerných 32-metrových električiek [ktoré sú nevyhnutnosťou pre predĺženie Petržalskej radiály]
- nové veľkokapacitné električky - taktiež jednosmerné, dlhé do 50 metrov
- 16 trojčlánkových trolejbusov [na linku 201, nákupu má predchádzať testovanie prototypu Trollina 24 v MetroStyle]
- nové parciálne trolejbusy [primárne pre predĺženie L205 na letisko, v minulosti sa ale spomínalo aj zlúčenie L203+41 či nasadenie na L63]
A fotka z dávnejšieho testovania nového vozidlového informačného systému: https://abload.de/img/testcgkvp.png