Reakcia na: Vladimír #234041:
pokial ale chce mesto dostat viacej ludi z aut do verejnej dopravy a obmedzovat individualnu dopravu, tak inac ako zlepsenim ponuky to nepojde.... a na to bude treba tak viacej vodicov ako aj vozidiel, vyhovarat sa na to ze nie su nikam nevedie; a to bez ohladu na to ci budu vyuzite na posilnenie intervalov na tych linkach co tu su, na doplnenie siete (napriklad o tie chybajuce tangencialne linky) alebo sa to rozplytva na linky odvsadial vsade....
Vladimír
Ak by sa expresné linky v štýle "odvšadiaľ všade" zriadili dnes, pri dnešných výkonoch, pri dnešnom evidenčnom stave vozidlového parku, pri dnešnej cestnej premávke, pri dnešnom počte (dostatku) vodičov, nič lepšie ako polhodinový až dvadsaťminútový interval očakávať nie je na mieste.
Nehovoriac o spoločenských zmenách, ktoré sa odvtedy udiali. Dnes oveľa viac ľudí pracuje flexibilne a nestačí im "ten ich" spoj, ktorým každý deň idú domov - žiadajú hustejšie intervaly. A to im systém s množstvom liniek splniť nedokáže. Naopak, systém s veľkým množstvom liniek práveže ešte môže negatívne pôsobiť na používateľa svojou zložitosťou a náročnosťou na pochopenie. Ochota naučiť sa a vyznať sa je dnes oveľa menšia ako kedysi. Ľudia majú radi jednoduché veci. Čo nie je jednoduché, tomu sa vyhýbajú.