Reakcia na: Unknown #233699:
Bratislavu už navštevujem tak 3 - 4 krát ročne ale vždy nejaké moje cesty vedú aj v tejto relácii a toto, čo popisuješ, sa mi stáva so železnou pravidelnosťou, umocnené ešte tým, že tri štvrtiny drôtolezcov, ktoré ešte nenavnímali, že už ani Bratislava ni je doménou ťahových výhybiek Ohio-Brass/ČKD/Elektrovod ani podvesných ELBA Kremnica, prachádza pod zjazdovou výhybkou na Trnavskej celou dĺžkou vozidla 10 - 15 km/h, takže to vyzerá tak, že ja sa blížim k padajúcej zelenej, od Mile Tyčovej sa vyrúti drötolez, ktorý v okamihu, keď je krížom cez smer, ktorý už má dávno zelenú, zahamuje a plazí sa.Keďže nepredpokladám, že by úplne všetci drôtolezci boli dementi, skôr mi to vyvchádza na to, že:
1) Signálny plán križovatky, najmä vyprázdňovací čas smeru z Mile Tyčovej na Šancovú nezohľadňuje špecifiká drôtolezov.
2) Asi 75% drôtolezcov (z Hroboňky 95%) by potrebovalo kurz techniky jazdy u Tomáša "Tifosiho" P.
si
a ak sa ti zda byt 1-1.5 hodiny navyse denne na dopravu malo, tak ver ze mne nie a viem ju stravit prijemnejsie a uzitocnejsie ako cestovanim
PS2: len hodina denne pri 20 pracovnych dnoch je 20 hodin mesacne, to je 2.5 pracovneho dna, (= ~12.5% mzdy bez priplatkov za nadcas), ci si to uz preratas do dovolenky alebo nadcasov, nie je to (aspon v mojom pripade) zrovna mala suma