Reakcia na: Unknown #233699:
Bratislavu už navštevujem tak 3 - 4 krát ročne ale vždy nejaké moje cesty vedú aj v tejto relácii a toto, čo popisuješ, sa mi stáva so železnou pravidelnosťou, umocnené ešte tým, že tri štvrtiny drôtolezcov, ktoré ešte nenavnímali, že už ani Bratislava ni je doménou ťahových výhybiek Ohio-Brass/ČKD/Elektrovod ani podvesných ELBA Kremnica, prachádza pod zjazdovou výhybkou na Trnavskej celou dĺžkou vozidla 10 - 15 km/h, takže to vyzerá tak, že ja sa blížim k padajúcej zelenej, od Mile Tyčovej sa vyrúti drötolez, ktorý v okamihu, keď je krížom cez smer, ktorý už má dávno zelenú, zahamuje a plazí sa.Keďže nepredpokladám, že by úplne všetci drôtolezci boli dementi, skôr mi to vyvchádza na to, že:
1) Signálny plán križovatky, najmä vyprázdňovací čas smeru z Mile Tyčovej na Šancovú nezohľadňuje špecifiká drôtolezov.
2) Asi 75% drôtolezcov (z Hroboňky 95%) by potrebovalo kurz techniky jazdy u Tomáša "Tifosiho" P.
, bavíme sa samozrejme aj o predpokladoch ako: jazdím približne podľa predpisov (rýchlosť tachometrových 60 reálnych cca 53-55), nemám problém pustiť MHD zo zastávky a podobne.
no okrem toho, že sme si vzájomne vynadali do kktov (nič iné som v podstate ani neočakával) som sa nič konštruktívne nedozvedel.
MatejBA
Ked je moj ciel v centre mesta (ohraniceneho Mlynskou dolinou, nabrezim, Karadzicovou, Sancovou a Prazskou), pripadne Kramare, tak chodim elektrickou/trolejbusom/autobusom, lebo to co teoreticky ne/usetrim v aute stratim hladanim parkovania (a kto rano siel napriklad na Kramare vie, ako to tam je o hubu okolo 7-8-9 rano).
Ale ked mam stat v zapche alebo idem inde kde to MHD trva vyrazne dlhsie, tak radsej som v aute, kde bude hudba a klima podla mna. Napriklad trasa KV - Zlate Piesky, ktoru som dlhu dobu vyuzival - ak zaratam presun na zastavku/zo zastavky/prestup na trolejbus tak som v MHD stravil aj vyse hodiny. Autom mi to trvalo vo velkej vacsine pripadov medzi 20-40 minutami podla dopravy. (nehovoriac o tom, ze ak napriklad hodinu nepojde autobus kvoli zapcham/blbej organizacii dopravy mestom tak to nebude v mojej praci nikoho zaujimat a problem budem mat ja - alebo budem musiet zaplatit za uber/taxi co ma vyjde vyrazne drahsie ako ist vlastnym autom).