Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #233160:
Všimni si slovo "každý". Išiel si tade na MBCC, alebo SORke?
Reakcia na: Solider #233160:
Zdôraznil by som slovo "bezpečne". Vybočenie do priebežného jazdného pruhu v kombinácii s odparkovaným provinčným shareholderom pred Širokého hotelom v BUS pruhu a vrešťadlom zalomenia kĺbu nepovažujem úplne za definíciu "bezpečne".
Reakcia na: Mike #233140:
Prečo by sa na U-turne za zimákom nemal otočiť kĺbak? Ja som sa tam s kĺbakom otočil v pohode.
Reakcia na: Petto #233151:
Podstatná je šírka stredového ostrovčeka, autobus sa nebude točiť naprieč jazdnými pruhmi ako drôtolez na Trenčianskej.
Reakcia na: Ričard #233155:
To by aj prešli (trolejbusy sa tam v prípade mimoriadnosti obehnú, keď ten odstavený vylezie na chodník) ale najmä tvar obratiska neumožňuje otáčanie od Trnavskej.
Reakcia na: S499.1023 #233156:
Dík za upresnenie.
Reakcia na: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Reakcia na: gejza #233142:
Skôr nie ako áno. Pochybujem, že tam prejdú dva vozy okolo seba.
Reakcia na: Andy #233153:
Formou meskania a technologiou vyhovoriek Ftacnikom pocnuc a Vallom konciac 🙂
Reakcia na: FFF13 #233152:
V Karlovke na novej trati je pevná jazdná dráha (koľajnice sú pevne zabetónované do jedného celku) a ďalej je otvorený zvršok (koľajnice sú pružne uložené v kamennom násype). To druhé si vyžaduje viac údržby (podbíjanie).
Mám jednu takú laickú otázku: akou formou/technológiou/... je robená nová trať v Karlovke a Dúbravke? Myslím niečo ako pevná jazdná dráha atď. Viem že od Segnerovej po obratisko KV je niečo a od obratiska po Damborského je niečo iné.
Reakcia na: henko151 #233141:
Ak sa otoci pri hoteli, su tam potencialne az 4 pruhy , 3 pruhy + odstavny pruh .. To klbak da v pohode. Na Bajkalskej su len 3.
Reakcia na: Adam3 #233149:
Pozeram ze mi to zhorsilo kvalitu tak skusim iba takto
Trochu som to trochu upravil a dal do mapy. Ostalo zachovane spojenie VW sidlisko - Dubravka linkou 23 aj Bory - Lamac linkou 130.
Reakcia na: B@rdi #233146:
Dospel som k tomuto názoru tak, že poznám viacerých ľudí zo SOŠ a keď som sa s nimi bavil o doprave k tomuto areálu, tak celkom slušne kritizovali súčasné riešenie 23-kou kvôli neatraktívnej trase na prípoje a zriedkavým zachádzkam k Mláke, keďže väčšina spojov končí na VW. Idéalne považovali spoj Bory Rázcestie-Mláka mimo sídliska priamo po ceste II/505, no ísť okolo sídliska DNV je nezmysel. Veľa ľudí tam chodí najmä z Dúbravky a keby sa splnila podmienka z môjho príspevku, že 23 je uzavretý okruh Lamač - Bory - Lamač, tak 23 tam už nechodí a suplovala by ju 20-ka. Nehovoriac o tom, že v Dúbravke je ubytovňa pre SOŠ. S tou 20 s tebou určite súhlasím, mám kamarátov z tej oblasti a je pravda, že oslabenie 20-ky by bolo tragické, avšak riešiť 1-2 spoje za hodinu zachádzkou k Mláke by bolo dobré riešenie pre tých, čo chodia na Mláku. Čo sa týka obratiska Mláka, máš pravdu s vytočením, tie kríky v obratisku do toho zasahujú nekontrolovane viac a viac, no 12m na 20 sa tam vytočí, aj keď viem, že už tam mali problémy s Tedomami na 23-ke, čiže tu je skôr otázka, či nie je lepšie riešiť principiálny problém daného obratiska, ktorému by návšteva krovinorezu neublížila.
Reakcia na: henko151 #233136:
Skúste si konečne navrhnúť minimum liniek no s atraktívnym intervalom.
62 by bola ďalšia linka pod drátmi k L204.. dosť blbý návrh.


Reakcia na: N/A #233139:
Moja otázka znie, ako si prišiel nato, že treba na Mláku presmerovať niektoré spoje linky 20? Mám skúsenosti z linky 23 a zmluvnej dopravy pre zamestnancov SOŠ. Počas absencie zachádzky 23 jazdila k Mláke zmluvná doprava z linky 128 po trase Glavica - Mlynská - Mláka. Pracovníci vo väčšom počte prichádzajúci zo ŽST ju nevyužili alebo nestíhali. Do práce prišli peši, autami alebo spoj čakali na zastávke Vápencová. Lokalita Kolónia je celkom husto obývaná a nachádza sa tu priemyselná výroba. Linka je tu potrebná v existujúcom rozsahu. Posledná vec, na obratisku Mláka, ktoré pohlcuje vegetácia, sa o chvíľu neotočí ani bicykel. V prípade výpadku a nasadenia kĺbového záložáku je obratisko neprejazdné.
Reakcia na: FFF13 #233143:
Rátam, že po nákupe nových vozidiel bude 18m dostatok. So zrušením 37 k Tescu Lamač súhlasím, predsa len by tam jazdila aj 62. A čo sa tyka Bory Home, tak nie som si istý ktorú linku by som tam chcel.
Reakcia na: N/A #233139:
Tiež zaujímavé riešenie len Bystričanom by sa dosť predĺžila cesta do Dúbravky keď to pôjde aj cez Bory Home a ešte aj k Tech. sklu. Keďže píšeš že L20 by si nemenil trasu tak potom tam zostáva zachádzka k Tech. sklu a nie je dôvod tam posielať aj L36 - u nej by som hlavne zmenil interval cez prázdniny na 30 minút tak ako cez šk. rok. Čo sa týka 37 tak tam by som zachádzku na Strmé vŕšky nedával, radšej by som posilnil 36. Ak by aj mala 37 ísť na Strmé vŕšky tak určite nie systémom pred zavedením 36 t.j. najprv na konečnú Záh. Bystrica a potom na Strmé - takáto trasa je dosť časovo neefektívna a navyše aj pri zachovaní súčasného intervalu to nie je vyjazditeľné s rovnakým počtom vozov. Navyše by tam vznikal SADkársky režim ktorý by to len zneprehľadnil. Navyše, u 10m vozidel je väčší nadbytok ako u 12m.
Reakcia na: henko151 #233136:
Na 62 by boli predpokladám kĺbaky len asi by ich vyšlo viac v porovnaní s aktuálnou výpravou na L39. Podľa mňa treba 36 čo sa trasy týka nechať tak ako je, Bory Home by som obsluhoval 23 a 123. Keďže 130 bude mať lepší interval tak by mohli u 37 zrušiť zachádzku k Tescu Lamač.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.