Reakcia na: FFF13 #233152:
V Karlovke na novej trati je pevná jazdná dráha (koľajnice sú pevne zabetónované do jedného celku) a ďalej je otvorený zvršok (koľajnice sú pružne uložené v kamennom násype). To druhé si vyžaduje viac údržby (podbíjanie).
Mike
1. O 180 stupňov pri reštike brick (pri hoteli) - nie je isté, či sa tam bezpečne otočí každý kĺbak
2. O 180 stupňov na Bajkalskej pod 3 vežami
3. nejako príde aj odíde po Jégeho a otočí sa ako 207 (jedna z možností po Legionárskej a Záhradníckej, ale to by vynechala Trnko, prestup z/na el. by bol na Krížnej, z na 201 na Saleziánoch...)
4. nejakou polokružnou trasou, žiadna nie je ideálna (napr.
4a: Trnko - Vajnorská - Bajkalská - Trnavská - Trnko)
4b: Trnko - Trnavská - Zimák - Jégeho - Záhradnícka - Miletičova - Trnko (musí sa povoliť pravé odbočenie zo Záhradníckej do Miletičovej pre MHD - trolejová stopa tam je)
- iné možnosti ...