Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #233162:
Pokiaľ viem, tak sa to už testovalo a výsledky boli OK, ale preverím si to. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #233156:
Obom veľká vďaka 👍
Reakcia na: Solider #233160:
Všimni si slovo "každý". Išiel si tade na MBCC, alebo SORke?
Reakcia na: Solider #233160:
Zdôraznil by som slovo "bezpečne". Vybočenie do priebežného jazdného pruhu v kombinácii s odparkovaným provinčným shareholderom pred Širokého hotelom v BUS pruhu a vrešťadlom zalomenia kĺbu nepovažujem úplne za definíciu "bezpečne".
Reakcia na: Mike #233140:
Prečo by sa na U-turne za zimákom nemal otočiť kĺbak? Ja som sa tam s kĺbakom otočil v pohode.
Reakcia na: Petto #233151:
Podstatná je šírka stredového ostrovčeka, autobus sa nebude točiť naprieč jazdnými pruhmi ako drôtolez na Trenčianskej.
Reakcia na: Ričard #233155:
To by aj prešli (trolejbusy sa tam v prípade mimoriadnosti obehnú, keď ten odstavený vylezie na chodník) ale najmä tvar obratiska neumožňuje otáčanie od Trnavskej.
Reakcia na: S499.1023 #233156:
Dík za upresnenie.
Reakcia na: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Reakcia na: gejza #233142:
Skôr nie ako áno. Pochybujem, že tam prejdú dva vozy okolo seba.
Reakcia na: Andy #233153:
Formou meskania a technologiou vyhovoriek Ftacnikom pocnuc a Vallom konciac 🙂
Reakcia na: FFF13 #233152:
V Karlovke na novej trati je pevná jazdná dráha (koľajnice sú pevne zabetónované do jedného celku) a ďalej je otvorený zvršok (koľajnice sú pružne uložené v kamennom násype). To druhé si vyžaduje viac údržby (podbíjanie).
Mám jednu takú laickú otázku: akou formou/technológiou/... je robená nová trať v Karlovke a Dúbravke? Myslím niečo ako pevná jazdná dráha atď. Viem že od Segnerovej po obratisko KV je niečo a od obratiska po Damborského je niečo iné.
Reakcia na: henko151 #233141:
Ak sa otoci pri hoteli, su tam potencialne az 4 pruhy , 3 pruhy + odstavny pruh .. To klbak da v pohode. Na Bajkalskej su len 3.
Reakcia na: Adam3 #233149:
Pozeram ze mi to zhorsilo kvalitu tak skusim iba takto
Trochu som to trochu upravil a dal do mapy. Ostalo zachovane spojenie VW sidlisko - Dubravka linkou 23 aj Bory - Lamac linkou 130.
Reakcia na: B@rdi #233146:
Dospel som k tomuto názoru tak, že poznám viacerých ľudí zo SOŠ a keď som sa s nimi bavil o doprave k tomuto areálu, tak celkom slušne kritizovali súčasné riešenie 23-kou kvôli neatraktívnej trase na prípoje a zriedkavým zachádzkam k Mláke, keďže väčšina spojov končí na VW. Idéalne považovali spoj Bory Rázcestie-Mláka mimo sídliska priamo po ceste II/505, no ísť okolo sídliska DNV je nezmysel. Veľa ľudí tam chodí najmä z Dúbravky a keby sa splnila podmienka z môjho príspevku, že 23 je uzavretý okruh Lamač - Bory - Lamač, tak 23 tam už nechodí a suplovala by ju 20-ka. Nehovoriac o tom, že v Dúbravke je ubytovňa pre SOŠ. S tou 20 s tebou určite súhlasím, mám kamarátov z tej oblasti a je pravda, že oslabenie 20-ky by bolo tragické, avšak riešiť 1-2 spoje za hodinu zachádzkou k Mláke by bolo dobré riešenie pre tých, čo chodia na Mláku. Čo sa týka obratiska Mláka, máš pravdu s vytočením, tie kríky v obratisku do toho zasahujú nekontrolovane viac a viac, no 12m na 20 sa tam vytočí, aj keď viem, že už tam mali problémy s Tedomami na 23-ke, čiže tu je skôr otázka, či nie je lepšie riešiť principiálny problém daného obratiska, ktorému by návšteva krovinorezu neublížila.
Reakcia na: henko151 #233136:
Skúste si konečne navrhnúť minimum liniek no s atraktívnym intervalom.
62 by bola ďalšia linka pod drátmi k L204.. dosť blbý návrh.


Reakcia na: N/A #233139:
Moja otázka znie, ako si prišiel nato, že treba na Mláku presmerovať niektoré spoje linky 20? Mám skúsenosti z linky 23 a zmluvnej dopravy pre zamestnancov SOŠ. Počas absencie zachádzky 23 jazdila k Mláke zmluvná doprava z linky 128 po trase Glavica - Mlynská - Mláka. Pracovníci vo väčšom počte prichádzajúci zo ŽST ju nevyužili alebo nestíhali. Do práce prišli peši, autami alebo spoj čakali na zastávke Vápencová. Lokalita Kolónia je celkom husto obývaná a nachádza sa tu priemyselná výroba. Linka je tu potrebná v existujúcom rozsahu. Posledná vec, na obratisku Mláka, ktoré pohlcuje vegetácia, sa o chvíľu neotočí ani bicykel. V prípade výpadku a nasadenia kĺbového záložáku je obratisko neprejazdné.
Reakcia na: FFF13 #233143:
Rátam, že po nákupe nových vozidiel bude 18m dostatok. So zrušením 37 k Tescu Lamač súhlasím, predsa len by tam jazdila aj 62. A čo sa tyka Bory Home, tak nie som si istý ktorú linku by som tam chcel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.