Aktuálne som pozeral jednu vec v PD k modernizácii KV. Obratisko v KV je budované ako obojsmerne prístupné. Ok. Ak sa teda pokazí doprava Tunel-KV, dá sa jazdiť Doombrafka-KV, a z KV viesť NAD. Obratisko je dokonca pekne cestne prispôsobené autobusom, prestup na unitárnom ostrovčeku je paráda. Konečne rozmýšľanie. Čo však mi docvaklo až pri kukaní na projekt je, že ostrovček je LEN pri vnútornej koľaji, avšak výjazd smer Doombravka je LEN na vonkajšej koľaji = znamená to že ak dôjde k MU/NU v úseku aby sa jazdilo s E len po KV od Dúbravky, bude treba z autobusu NAD vystúpiť, vojsť dakde do koľajiska, a zo zeme naskakovať do električky? Ani vyvýšený obrubník ako sa používa na lokálnych tratiach železníc? Fakt takéto barbarstvo? Či spoj odzastávkuje v zastávke na hrane, a urobí si kolečko zas cez obratisko po vonkajšej koľaji?
MatejBA
O co efektivnejsie je kupovat ebusy, ktore potrebujes v 2x takom mnozstve za 3-5x cenu, kde po 5-8 rokoch kupujes baterky za cenu noveho autobusu? To uz sa oplati kupit rovnake mnozstvo ale CNG busov za menej alebo obycajny diesel.
Mam pocit, ze mas rapel ako niektori ekologovia, kde tlacia na nakup elektromobilov s argumentom "usetris za paliva" ale zabudnu povedat, ze ten rozdiel si vsimnes po 150 000+km v najlepsom, ak neplatis za elektrinu do eauta.