Reply on: Ámos #231901:
Cenu by som dával do porovnania skôr za predĺženie ružovej doliny, ak chceš porovnávať ako Laminatron uviedol, Ťahať dlhúúúú rovnú trolej a prejsť krížom križovatkou ako Patrónka je trocha fucka rozdiel.. Keď to však spojíš so životnosťou trate ktorá je 3x vyššia ako životnosť vozidla (ok, v podmienkach Bratislavy len 2x), a po dlhodobých skúsenostiach so segregovanou traťou a jazdou špeciálnych vozidiel na ňu (nemôžeš inde použiť, a keď vypadnú, máš problém), tak sa ooomnoho viac vyplatí aj len pri premávke L32 trolejbusová trať (navyše sa prepojí DD trať, takže posilová 33 už nebude vyžadovať tatrovky a 31Tr).
MatejBA
O co efektivnejsie je kupovat ebusy, ktore potrebujes v 2x takom mnozstve za 3-5x cenu, kde po 5-8 rokoch kupujes baterky za cenu noveho autobusu? To uz sa oplati kupit rovnake mnozstvo ale CNG busov za menej alebo obycajny diesel.
Mam pocit, ze mas rapel ako niektori ekologovia, kde tlacia na nakup elektromobilov s argumentom "usetris za paliva" ale zabudnu povedat, ze ten rozdiel si vsimnes po 150 000+km v najlepsom, ak neplatis za elektrinu do eauta.