Reakcia na: Kotlár #231907:
ked sa tam jazdi rychlo a nesposobuje to evidentne ziadne problemy, tak by to pytalo upravu skor na strane predpisov a umoznit tam tu rychlu jazdu legalne, ci ?a nejake to objektivne zodpovedanie by som skor nasadil napriklad na parkovanie a jazdenie v buspruhoch alebo vjazd do krizovatky na cervenu alebo bez moznosti opustit ju, toto v doprave sposobuje omnoho vacsie problemy ale akosi sa takmer vobec nepostihuje....
Ike
Nehovoriac o tom, že sa tak trocha zabúda, že nemalá časť znečistenia a prašnosti nepochádza z výfukov, alebo z brzdových platničiek a práve elektromobily sú z dôvodu ich divokej akcelerácie nemalým producentom (tým netvrdím, že stará škodovka s Euro -20 alebo roztúrované 5 ročné BMW je balzam pre prírodu).
Takže opäť, môj trochu subjektívny pocit je, že celý elektrotrend je tak trocha bublinka.
Pri elektrobusoch platí to isté len v menšom. Na nosné linky ich nedáš, na doplnkové slúžia ako hračka, navyše drahá, náročná. Trolejbus, oproti tomu, môže (a v Bratislave vo vybraných reláciách aj je) slúžiť ako nosná doprava.
Parciálny trolejbus je kompromisom. V podstate ho Martin pomenoval správne. Je to taký plug in. Môžeš ho používať ako bežný trolejbus a môže zliezť z trasy. Win win.