Reakcia na: si #231908:
Lenže celé je to v rozpore s predpismy. Jednak tam nie je znížená rýchlosť (áno, pri ZOO je 70ka, ktorá však platí po ktorú križovatku? OMV? Pri Habánskom mlyne? Ak pripustíme druhý prípad, potom platí 50ka až za tým priechodom) a jednak ten priechod je v rozpore s STN, pretože je neriadený a je dlhší ako 4 jazdné pruhy, čiže by tam mal byť ostrovček. A myslím si, keďže to veľmi dobre poznám, že tie rozhľadové podmienky (na obe strany) tiež nie sú úplne košér.Druhá vec je samotná Ulica pri Habánskom mlyne, ktorá je dosť veľký fail. Dva pruhy a parkovací pruh, no chodník nikde.
Ike
Nehovoriac o tom, že sa tak trocha zabúda, že nemalá časť znečistenia a prašnosti nepochádza z výfukov, alebo z brzdových platničiek a práve elektromobily sú z dôvodu ich divokej akcelerácie nemalým producentom (tým netvrdím, že stará škodovka s Euro -20 alebo roztúrované 5 ročné BMW je balzam pre prírodu).
Takže opäť, môj trochu subjektívny pocit je, že celý elektrotrend je tak trocha bublinka.
Pri elektrobusoch platí to isté len v menšom. Na nosné linky ich nedáš, na doplnkové slúžia ako hračka, navyše drahá, náročná. Trolejbus, oproti tomu, môže (a v Bratislave vo vybraných reláciách aj je) slúžiť ako nosná doprava.
Parciálny trolejbus je kompromisom. V podstate ho Martin pomenoval správne. Je to taký plug in. Môžeš ho používať ako bežný trolejbus a môže zliezť z trasy. Win win.