Reakcia na: mirec240 #231155:
Tak nabuduce asi pojdem na skorsiu L9. Len som narazal na to ze tu bol nedavno clanok o tom ze sa optimalizovali casy na Astronomickej hlavne vo vecernych hodinach aby nadvazovali na L67 a L87 a na prestup nechali 1-2 minuty ci uz podla standtartneho CP alebo terajsieho vylukoveho CP. Byvam v casti PB kde jazdi iba L67. L201 mam cca 2km co nieje velmi prakticke. Este teoreticky L70 je tak cca 1km takze ju niekedy vyuzijem. Mimochodom L9 ma standartne 15min. vo vecernych hodinach to len teraz cez vyluku je taky luxusny int. ze nieje problem ist o jeden spoj skor.

810zssk
V zasade sa robia ranne, poobedne a spominane delene sluzby. Spravidla v jednom 4-, alebo 5-dnovom bloku sluzieb robis ranne, potom mas dva dni volno a potom mas dalsi blok poobednych. Toto je podla mna btw hlavny argument proti praci v DPB lebo ti sialene lieta biorytmus a moze sa ti stat ze jeden den ides spat o druhej a o dva dni zas o druhej vstavas.
Ranne sluzby maju prve nastupy kratko pred 4:00, posledne poobedne sluzby na trolejbusoch koncia kusok po polnoci (okrem jednej 210 ktora je do 1:15). To su tie extremne casy, existuju aj sluzby s neskorsim nastupom a skorsim ukoncenim. Ale dochadzanie Slovak Linesom si velmi neviem predstavit, ich spoje zacinaju dost neskoro.
Nocne na tbusoch sa ta velmi netykaju, lebo sice dve existuju, ale su "sukromne" takze bezny vodic ich dostane raz za uhorsky rok. To je potom od cca 19tej do 5tej. Ale zas na taketo sluzby sa da velmi dobre cestovat aj z regionu.