Reply on: JaNa #231145:
Nechávať si 1-2 minúty na prestup nie je veľmi logické, zvlášť v prípade, že jedna z liniek ma celkom hustý interval (L9 aj po 21 večer interval 7-8 minút). Takže bolo by dobré sa na to nespoliehať a ísť na predošlý spoj (pokiaľ nechceš riskovať 30 minút čakania) alebo keď sa nedá, tak voliť alternatívne spojenie (neviem presne kam cestuješ, ale do Vrakune/PB sa dá dostať aj s L201 s prestupom pri Saleziánoch).
810zssk
V zasade sa robia ranne, poobedne a spominane delene sluzby. Spravidla v jednom 4-, alebo 5-dnovom bloku sluzieb robis ranne, potom mas dva dni volno a potom mas dalsi blok poobednych. Toto je podla mna btw hlavny argument proti praci v DPB lebo ti sialene lieta biorytmus a moze sa ti stat ze jeden den ides spat o druhej a o dva dni zas o druhej vstavas.
Ranne sluzby maju prve nastupy kratko pred 4:00, posledne poobedne sluzby na trolejbusoch koncia kusok po polnoci (okrem jednej 210 ktora je do 1:15). To su tie extremne casy, existuju aj sluzby s neskorsim nastupom a skorsim ukoncenim. Ale dochadzanie Slovak Linesom si velmi neviem predstavit, ich spoje zacinaju dost neskoro.
Nocne na tbusoch sa ta velmi netykaju, lebo sice dve existuju, ale su "sukromne" takze bezny vodic ich dostane raz za uhorsky rok. To je potom od cca 19tej do 5tej. Ale zas na taketo sluzby sa da velmi dobre cestovat aj z regionu.