Reply on: vinetu #231146:
Jedna vec na zváženie je práve autobus/trolejbus, ale druhá, ktorú možno ovplyvníš, možno nie, je výber vozovne a zadelenia. V prípade nízkeho počtu vodičov (ako napríklad teraz) snáď tvojej požiadavke na vozovňu vyhovejú, teda ak dochádzaš prímestským busom na Nivy, tak máš všetky štyri prevádzky cca. rovnako ďaleko. Ak by si povedzme robil na kĺbovom t-buse na Hrobonke, tak budeš tri-štyri dni v týždni robiť Čiližskú, z takej Trnávky sa na Vrakunské linky v podstate ani nedostaneš. Niektorým je jedno, čo jazdia, ja by som sa napríklad so zadelením s dvomi-tromi linkami nevedel zmieriť.
vinetu
Cital som clanok https://www.aktuality.sk/clanok/712309/bratislave-chybaju-vodici-trolejbusov-zarobit-si-mozu-1600-eur/
v ktorom sa pise, ze MHD ma nedostatok soferov a lakaju na dobru pracu, odmeny a dobry plat. Nakolko som nikdy sofera z povolania nerobil, moje otazky su tieto:
1. pravdepodobne by som siel na autoskolu na trolej a busy. Co je na tej autoskole najtazise? Na co sa mam pripravit?
2. ako dlho bude trvat vycvik?
3. ako byvaju delene smeny? Od koho-coho zavisi, v ktore hodiny budem pracovat?
4. kolko zarobim v hrubom ako uplny novacik?
5. co ak byvam v blizkosti BA a daju mi smenu v case, ked uz medzimestsky spoj nepremava ? Ako to riesite vy - mimobratislavski soferi?
dakujem vsetkym za odpovede