Reakcia na: Solider #229965:
ten 4minutovy interval na L7 (alias vlak kazde 2 minuty kedze L3 a L5 ma 8 minutovy interval) je ale z organzacneho hladiska urcite lepsi (je to len o tom aby sa niektory vodic prilis nesuchtal) ako sucasna kombinacia 4-2-2-4-2-2-4.... kde vzdy ten co pojde po tej 4 minutovej diere bude brat vyrazne vacsi balik a bude sa zdrzovat viac na zastavkach... inac mam taky dojem ze v minulosti to bolo prekladane sposobom 3-3-2-3-3-2-.... (idealne 5-7-3-5-7-3-...) co by bolo tiez z hladiska tejto radialy lepsie (ale zas to naraza na nepravidelnost pri prechode do sedla ale hlavne na preklad na inych radialach)
)

MatejBA
Hodina a pol napriklad v sedle, ked mi ujde 61/63 (a musim cakat do 10 minut) a potom napriklad na stanici ujde 32 (A cakam 20 minut)
A to stale nemusia byt zapchy (na obchvate sa zdrzim kludne aj 20 minut, ale Trnavske, Sancova, okolie Hlavnej stanice a Kramare su vzdy na tom rovnake zle ak nie horsie).
Ked som napriklad siel z DD do Shopping palacu, tak peso + mhd mi to trvalo skoro hodinu, autom 40 minut cez zapchy - cize nie vzdy je MHD to lepsie riesenie.