Ahojte, naozaj neexistuje nejaký rozumný spôsob ako vyriešiť 64/41?
Denne vyštartuje 64 z Lovinského na stotinu sekundy načas. Potom príde na Vozovňu Hroboňova, kde nikto nečaká, posunie sa mimo zastávky, hodí výstražné a tvorí prekážku cestnej premávky. Gumokolistov kašlať, ale vytvorí sa v lokalite zápcha, ktorá blokuje 41 idúcu z Búdkovej. Výsledok je taký, že potom ľudia zo 41 vystúpia mimo zastávky, utekajú cez zastávku a potom mimo zastávky nastúpia na 64.
Fakt sa v roku 2019 nedá spraviť také riešenie, že sa dohodne konkrétny bod (napr. zastávka Hauerland), kde sa vodič 41 ozve, že 64 môže vyštartovať z Lovinského? Ideálnym stavom je, myslím, aby 41 prišla na vozovňu o krátky čas skôr ako 64.
Denne vyštartuje 64 z Lovinského na stotinu sekundy načas. Potom príde na Vozovňu Hroboňova, kde nikto nečaká, posunie sa mimo zastávky, hodí výstražné a tvorí prekážku cestnej premávky. Gumokolistov kašlať, ale vytvorí sa v lokalite zápcha, ktorá blokuje 41 idúcu z Búdkovej. Výsledok je taký, že potom ľudia zo 41 vystúpia mimo zastávky, utekajú cez zastávku a potom mimo zastávky nastúpia na 64.
Fakt sa v roku 2019 nedá spraviť také riešenie, že sa dohodne konkrétny bod (napr. zastávka Hauerland), kde sa vodič 41 ozve, že 64 môže vyštartovať z Lovinského? Ideálnym stavom je, myslím, aby 41 prišla na vozovňu o krátky čas skôr ako 64.
Ale tak stale ma dalsie 3 moznosti ako sa dostat kamkolvek do mesta co by kamenom dohodila.
patrik444
Netuším, či ste túto problematiku už riešili na tomto portáli, ale tento týždeň som zistil zarážajúce z vlastnej skúsenosti a fakty z prepravného poriadku DPB:
Parafrázujem prepravný poriadok: Ak si kúpite lístok a Vaša cestovná doba presiahne čas zakúpeného lístka, tak si musíte zakúpiť nový lístok s ďalšou časovou platnosťou. Inak Vás môžu pokutovať !
a) podľa tohto už neplatí, že prepravnou dobou je čas uvedený na grafikone a zdržanie ( bežný jav v Bratislave ) sa nemusí zohľadniť,
b) v prípade papierového lístka je vraj možné zohľadniť takéto prekročenie, ale nie je to záruka, že Vám pokutu neudelia
c) v prípade elektronického lístka cez dobíjaciu kartu sa po skončení jeho platnosti nezobrazí o ňom informácia v prístroji, čiže vyzeráte v dopravnom prostriedku ako cestujúci bez lístka a môžete byť pokutovaný ( vlastná skúsenosť zatiaľ bez pokuty )
Som občanom Bratislavy a používam MHD nepravidelne. Časový predplatný lístok sa mi doposiaľ neopláca, keďže moje mesačné, kvartálne i ročné prepravné nedosahuje priemery existujúcich lístkov.
Na dlhšiu trasu s prestupovaním medzi spojmi používam SMS lístok. Na kratšie vzdialenosti používam dobíjaciu kartu. Žiaľ podľa vyššie uvedených zistení a hlavne v súčasnej situácii, keď dlhé meškania sú bežnou súčasťou prepravy, môžem byť pokutovaný.
Žiadam zástupcov celého dopravného systému v Bratislave a predstaviteľov mesta i BSK, aby začali vytvárať naozaj skutočné podmienky pre občanov Bratislavy !
Vytvorte grafikony a tarify, ktoré zabezpečia občanom Bratislavy bezúhonné podmienky prepravy, a ktoré v plnej miere zohľadnia vzniknutú situáciu v tomto otrasnom developerskom Klondiku !!!
Existujúce trasy sú bežne predlžované na dvojnásobok uvádzaných časov, rozdelovanie priamych spojení na viaceré prestupy sú neprípustné a sú proti občanom tohto mesta, pýtam sa kedy kompetentní spravia niečo pre občanov ?
Myslím si, že zavedenie ročnej bezplatnej dopravy by pomohlo občanom a na finančnom vysporiadaní by sa mali developeri spôsobujúci tento stav !!!