Reakcia na: Viko #228865:
Ono k tej pristavnej:- teraz to mozno skonci vo vode a v brownfielde, lenze co bude o 10-20 rokov? Nas pristav moze dopadnut ako Canary Wharf a potom bude neskoro stavat.
- ako navrhovala J&T, moze sa tam urobit skutocne velke parkovisko P&R, kedze tam mas D1 a R7, je to dost blizko centra aby ludia tych 5 minut v elektricke prezili a tym sme znizili auta v meste
- planuje sa dost velka stavba v okoli pristavu, ktora taktiez bude potrebovat nejak dopravit, a sam uznas, ze auta nie je kam dat

- bola by to alternativa k inej trati (ci uz po Prievozskej alebo Ml. Nivach), aby to nedopadlo ako v KV - jedna nehoda a kolaps.
- Po Prievozskej a Gagarinke som to navrhol preto, aby to nebolo prilis blizko druhej trati + aby to nahradilo trolejbusy
Alternativne by to mohlo ist este aj takto, ale je to uz skor soto navrh

810zssk
Klucom sa tu teda javi aby rakuska strana akceptovala, ze medzi Hainburgom a Bratislavou sa jazdi autobusom, lebo robit prestup na usek do vedlajsej dediny je nezmysel porovnatelny so 41kou. Potom je uz na nich ci vyuziju ze im tu niekto prevadzkuje luxusnu ponuku pre usek Hainburg - Wolfsthal a umoznia vnutrostatnu prepravu, alebo nie. Samozrejme este su tu nejake kvalitativne parametre ktore si mozu stanovit, v tom som plne za.
Co sa DPB tyka, ta linka udajne je v miernom zisku, tak nech to kludne vozia