Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: birch #221803:
Už bolo načase, veď tie vozidlá sa už dva a pol roka vymykajú všetkým odporúčaniam Dizajnmanuálu Ústredných dielní DPB, od štvorcových papundelkových záplat v obložení interiéru cez staré noviny natlačené v spojoch medzi stropnými plastmi až po vzorkovník poťahov na sedačkách ? Niekde bolo treba konečne začať
Zakrytie jedného z tlačidiel na otvárenie stredných dverí v Urbine #2007 😞
Reakcia na: Solider #221792:
Ten ujo, by už nemal rozhodovať o takýchto veciach.
Reakcia na: Peter6607 #221797:
V piatky a soboty zas jazdia vacsinou 15Tr, ktore myslim ze budu vyhovovat podobne 🙂
Reakcia na: MatejBA #221796:
L63 má význam v špičke pre návoz do práce a naopak. No nie tam potrebné navyšovať kapacitu.
Reakcia na: Solider #221792:
Niekto ma zase potrebu stavat modelovu drahu 1:1...
Reakcia na: kvetinka6310 #221794:
Dôležité je tiež dodať, že tieto jazdia deň pred pracovným dňom. Teda nedeľa-štvrtok. Tiež ich mám rád ?
Reakcia na: david1 #221795:
Ked uz, tak neoplatilo by sa skratit L63 na Suhvezdnu miesto vozovne, ked tam je taky dopyt? 🙂

A zaroven upravit CP L61 na 8/20/12//15 a L63 na 15/20/20//20? (cisla +- urobene aby sedel pocet odchodov, ktory je teraz, len par spojov z L63 som prehodil na L61 a mozno usetril voz/dva, neviem, neratal som to presne).
Reakcia na: TomJ #221784:
L63 tam rozhodne nie je preplnená ani v špičke. V sedle jazdí skoro prázdna po Rožnavskej spolu s kĺbovou 96.
Po skrátení po vozovnu to bude iba vozenie vzduchu na L63.
L61 potrebuje posilu už dávno tá povymetá na rozdiel od 63 aj Ostredky kde je omnoho väčší dopyt ako na Rožnavskej.
To je realita.
Treba určite posilniť L61 lebo degeše by to tam neutiahli.
Reakcia na: Mike #221793:
Super, dakujem, takze nas caka prazdninove vecerne dobrodruzstvo ?
Reakcia na: kvetinka6310 #221791:
Ľahko ich nájdete aj tu v cestovnom poriadku linky č. 203 - tie poradia 8 a 9 sú tie odchody, ktoré nie sú červené - teda nie sú garantovane nízkopodlažné.

https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/203/smer/Koliba/zastavka/Budkova/838860870673?d=20170703

Teda z Búdkovej začínajú tie vozidlá 19:23 a 19:53 a potom po pol hodine. Z Koliby zasa 20:02 a 20:32. ?
Reakcia na: TomJ #221784:
Správny postreh, useknutie 63 po vozovňu bude mať za následok preťažovanie 61, ktorá dnes tiež už kapacitne nepostačuje. Weigl o predĺžení 205 na letisko a 209 do Ovsišťa básni snáď už cez desať rokov. Návrh tradične obsahuje šikanózne oslabovanie intervalov, polovičaté riešenia a neopodstatnené zmeny pre zmeny. Takto by sa už doprava v roku 2017 robiť určite nemala.
Reakcia na: TeBeCe #221788:
Dakujem, TeBeCe, 810zssk, zlomok .. takze by sme utekali zbytocne rano ... no bude si syncek muset teda pockat kym na neho nahodou niekedy narazime, alebo skusime cez prazdniny po tej 19.30 ci nejaky nepojde ?
Reakcia na: kvetinka6310 #221787:
Áno, vozidlá 6310 a 6311 sa pravidelne objavujú na ôsmom a deviatom poradí linky 203:

https://imhd.sk/ba/vyprava-vyhladavanie?idv=955
https://imhd.sk/ba/vyprava-vyhladavanie?idv=956

Dennú výpravu je možné skontrolovať tu:

https://imhd.sk/ba/vyprava

Uvedené dva staré trolejbusy jazdia na nočných linkách N44, N47 a N72. Nemám presné odchody, možno niekto doplní, ale predpokladám že uvedené nočné linky sú obsluhované prejazdom z linky 203, resp. niektoré ranné spoje linky 203 sú prejazdom z nočných spojov.
Reakcia na: kvetinka6310 #221787:
Sluzby 203/8 a 203/9 jazdia od cca 19:30 do 04:30. Ide o tie spoje na linke 203, ktore nie su garantovane nizkopodlazne. Aby ste ich rano stihli, museli by ste si teda privstat ovela viac 😞
Reakcia na: kvetinka6310 #221787:
Poradia 8 a 9 jazdia iba vecer (po 19:20) a v noci. Cez den stare trolejbusy jazdia iba vynimocne, ked nie je co ine vypravit.
Dobry den, vedel by mi niekto prosim vysvetlit ako funguje radenie vozidiel? Syncek ma rad tie posledne dva stare trolejbusy co ostali (6310, 6311) a zistila som, ze posledne dni boli radene vacsinou ako 8 a 9 na linke 203. V zoznamoch je vsak radenie 1-6, 7 chyba a potom 8,9. Ked si v grafikone odpocitam 7-8 spoj a potom dokola az na cas medzi 7-8.00, tak mam sancu ze sa dostaneme na niektory z tych dvoch alebo je to cele inak? Slubila som, ze vstaneme skorej a pojdeme nim zajtra do skolky tak nech nevstame zbytocne kvoli tomu. Dakujem 🙂
Reakcia na: TomJ #221784:
Podľa mňa to bude hlavný argument pre nákup kĺbových trolejbusov s pomocným baterkovým pohonom. Uvidíme ako to dopadne.

Mimochodom, občas sa stane že sa na Liszt Ferenc tér strednú 63 (6:11) a 204 (6:10) a idú spolu až po Slovinskú. Napriek tomu že 204 má o dve zastávky viac a musí sa šuchtať pod výhybkami, na Slovinskej 63 takmer vždy dobehne a 63 jej zablokuje pravé odbočenie do rovnomennej ulice, lebo nechytí voľno v priamom smere. Záleží od vodičov a šťastí na svetelných križovatkách. Opačným smerom chodím 20/9, takže to už nesledujem...
Reakcia na: Mike #221783:
Áno, však som aj uznal že ten materiál je písaný trošku neprehľadne. Chápem to tak, že 205 stoj čo stoj, akokoľvek dostať aspoň k avionu, nech si substrát zvykne a potom argumentovať že k tomu potrebujeme kĺbové trolejbusy s baterkovým dojazdom ako dlhodobé riešenie a zároveň tým dosiahneme aj linku na letisko. Ďalej ma napadá že na 205 sa degeše pošlú aj kvôli uzávierke Mlynských nív kvôli autobuske, tak by sa tie vozy rovno využili aj v predĺžení trasy... Ale to sú iba také špekulácie. Nápad kupovať trolejbusy s baterkovým pohonom miesto elektrobusov plne podporujem. Škoda že tu máme tých 15 degešov, keby sme miesto nich mali baterkové, tak by to bolo celé o niečom inom...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.