Reakcia na: 810zssk #225970:
A navyše Záhorská Ves, Plavecký Mikuláš, Rajec, Trenčianske Teplice ani nie sú stanicami, ale dopravňami tratí so zjednodušeným riadením dopravy, predtým dopravňa D3.Záhorská Ves je dirigovaná zo Zohora, Plavecký Mikuláš má trvalú výluku, jazdí sa len po Plavecké Podhradie, dirigujúcim dispečerom je výpravca žst. Rohožník, Banská Štiavnica je riadená na hubu a telefón z Hronskej Dúbravy, Tatranská Lomnica TEŽ zo Starého Smokovca, Tatranská Lomnica z Odb. Studený Potok...
Kanarcan
Pokiaľ by bola regionálne doprava (Os, Rex) zvedená na filiálku, tak by to bol podobný model ak je v Prahe Masarykovo nádraží. To má prepojenie s hlavním nádražím buď metrom s prestupom alebo električkou, čiže o nič horšie by to ani v BA nebolo.
Stačí sa len zamyslieť nad tokmi cestujúcich. Najsilnejšie prúdy sú mesto - EC, mesto - IC/R, mesto - OS/Rex. Prúdy OS/Rex - EC/R nie sú až také intenzívne, ako sa tu veľa ľudí snaží vsugerovať. Stačí sa iba postaviť na hlavnú stanicu a chvíľu to sledovať.
A pre ufňukancov s dogmou Viedeň. Aj tam Hauptbahnhof slúži primárne pre medzinárodnú a diaľkovú dopravu, aj to nie celkom a obsluhuje iba pomerne malú časť regionálnej dopravy.
Toľko len môj názor. Dík za mínuská.