Filiálka má potenciál. A vôbec nevadí, že by bola hlavová stanica. Dnes máme predsa jednotky a push-pully, ktoré netreba obracať, tak v hlavovej stanici nie je problém. Keď sa pozriete na využívanie hlavnej stanice čo sa týka regionálnej dopravy, tak je aj tak využívaná v podstate ako hlavová, čo je samozrejme na škodu veci. Čo sa týka dostupnosti tak má minimálne rovnakú ak nie lepšiu dostupnosť z celej Bratislavy ako hlavná stanica.
Pokiaľ by bola regionálne doprava (Os, Rex) zvedená na filiálku, tak by to bol podobný model ak je v Prahe Masarykovo nádraží. To má prepojenie s hlavním nádražím buď metrom s prestupom alebo električkou, čiže o nič horšie by to ani v BA nebolo.
Stačí sa len zamyslieť nad tokmi cestujúcich. Najsilnejšie prúdy sú mesto - EC, mesto - IC/R, mesto - OS/Rex. Prúdy OS/Rex - EC/R nie sú až také intenzívne, ako sa tu veľa ľudí snaží vsugerovať. Stačí sa iba postaviť na hlavnú stanicu a chvíľu to sledovať.
A pre ufňukancov s dogmou Viedeň. Aj tam Hauptbahnhof slúži primárne pre medzinárodnú a diaľkovú dopravu, aj to nie celkom a obsluhuje iba pomerne malú časť regionálnej dopravy.
Toľko len môj názor. Dík za mínuská.
Pokiaľ by bola regionálne doprava (Os, Rex) zvedená na filiálku, tak by to bol podobný model ak je v Prahe Masarykovo nádraží. To má prepojenie s hlavním nádražím buď metrom s prestupom alebo električkou, čiže o nič horšie by to ani v BA nebolo.
Stačí sa len zamyslieť nad tokmi cestujúcich. Najsilnejšie prúdy sú mesto - EC, mesto - IC/R, mesto - OS/Rex. Prúdy OS/Rex - EC/R nie sú až také intenzívne, ako sa tu veľa ľudí snaží vsugerovať. Stačí sa iba postaviť na hlavnú stanicu a chvíľu to sledovať.
A pre ufňukancov s dogmou Viedeň. Aj tam Hauptbahnhof slúži primárne pre medzinárodnú a diaľkovú dopravu, aj to nie celkom a obsluhuje iba pomerne malú časť regionálnej dopravy.
Toľko len môj názor. Dík za mínuská.
Ike
V odbáčajúcom pruhu zo Šancovej na Štefánikovu boli odstavené vozidlá údržby. Zároveň bol pred križovatkou so Žabotovou odstavený autobus plný hudobníkov, čím sa vytvorili rozsiahle dopravné kolóny na celej Šancovej. Vďaka tomu sa zablokovala križovatka Šancovej s Karpatskou a kolóna sa tak preniesla až na križovatku Žilinskej s Námestím slobody. Tým sa kompletne zablokovali vozidlá idúce zo Štefanovičovej, ktoré vytvorili kolónu blokujúcu BUS pruh idúci z Pražskej na Šancovú.
Dve (slovom dve) vozidlá kompletne zablokovali električkovú trať (na dvoch miestach), trolejbusovú dopravu a ešte kľúčový BUS pruh. Všetko kvôli nedisciplinovaným vodičom, ktorým nevadí stáť na električkovej trati.
Policajti nikde. Rozdávanie pokút je záslužná činnosť a rýchlosť, ktorej kontrola predstavuje asi 90 % sankčnej činnosti polície, je rozhodne významný činiteľ dopravných nehôd a bezpečnosti na cestách. Ale tie sankcie by nemali byť samoúčelné. Ak idem z Lamačskej na diaľnicu D2 a kvôli situácii na diaľnici zrýchlim na 70 km/h 20 metrov pred značkou začiatok diaľnice, dopad môjho konania na plynulosť a bezpečnosť cestnej premávky (ich obľúbený termín) je ďaleko menší ako keď arogantne zablokujem električku a ostatné autá na križovatke a odmietam sa pohnúť.