A naozaj ten UBER využívalo v Bratislave dosť ľudí? Dávnejšie som porovnával ceny s lacnejšími taxislužbami a práveže UBER mi z toho vyšiel drahšie (aj preto, že oni si niečo účtovali aj za čas bez ohľadu na to či vozidlo stálo alebo jazdilo).
Teraz máme v Bratislave dve taxislužby, ktoré majú jednotnú cenu v rámci Bratislavy 5 € (tá druhá nad 10 km má 6 €) a do najvzdialenejších častí Bratislavy a na letisko to majú za 8 €. Čo som dávnejšie porovnával, tak z Dúbravky na letisko sa cestujúcemu oplatí ísť najviac práve týmito taxislužbami s fixnou cenou.
UBER začal s tým, že je to zdieľanie jázd či ako to nazvali, ale každému je jasné, že je to vlastne taxislužba. Keď niečo vyzerá ako kačka a aj kváka ako kačka, tak je to kačka...
Teraz máme v Bratislave dve taxislužby, ktoré majú jednotnú cenu v rámci Bratislavy 5 € (tá druhá nad 10 km má 6 €) a do najvzdialenejších častí Bratislavy a na letisko to majú za 8 €. Čo som dávnejšie porovnával, tak z Dúbravky na letisko sa cestujúcemu oplatí ísť najviac práve týmito taxislužbami s fixnou cenou.
UBER začal s tým, že je to zdieľanie jázd či ako to nazvali, ale každému je jasné, že je to vlastne taxislužba. Keď niečo vyzerá ako kačka a aj kváka ako kačka, tak je to kačka...
forester
A už sme pritom.Kto skontroluje či má vodič UBERu VP,alebo kto má na to právo keď vozidlá sú neoznačené.Aké má človek záruky že tento “šofér” má nejakú prax a nie je žienka domáca?
Ďalšia otázka, keď sa mi niečo stane tak komu sa môžem ísť sťažovať,s kým mám vlastne zmluvu s aplikáciou,šoférom alebo UBERom?
V tomto vidím zásadný problém.Pripomína mi to tých drevených taxikárov na letisku alebo stanici.