Reakcia na: 810zssk #225350:
Samozrejme že rozpočty na infraštruktúru existujú v rámci rôznych tzv. operačných programov. Všetky štáty ich "doja" a dokonca aj tie najbohatšie ktoré najviac do neho prispievajú (Nemecko, Francúzsko) a vôbec ich netrápi, že sú drahé. Náklady napr. na vysokorýchlostné trate sú aj "vysoko" drahé. To len kubáčkovci vzlykajú a vypisujú, že to je drahé, NIE, NIE to my nechceme to je drahé. Čo myslíš z akých peňazí rekonštruovali napr. viedenskú hlavnú stanicu a to bol riadne drahý projekt. A vo Viedni realizovali v rámci Projektu TEN-T tunel Lainzer s dĺžkou hlavnej trasy 9,5 km a s prípojnými tunelmi a záchrannými tunelmi má cca do 15 km. Asi tam nemajú našich kubáčkovcov, inak by ešte dnes kričali do Európy - to je drahé to nechceme.
david1
Sám som zvedavý hlavne na úsek Petržalka - N. Mesto. Kedysi to chodilo ako noty na bubon. Do bežnej práce nepoužitelné.
Vagónik do Rajky tiež milo prekvapil vyťaženosťou aj, keď to spojenie s pohľadu počtu vlakov je otrasné.