Reakcia na: Ike #225079:
Ono by tá rýchlosť nebola až taká zlá, za 15 minút z PTA na NM je celkom solídny čas. Avšak...z PTA máš Vmax 80, ktorú použiješ maximálne po prístavný most. Odtiaľ je trať v dezolátnom stave, s laminátkou naozaj o hubu.... Následne Vmax 60 (pričom už pol roka nefunkčná výhybka na ÚNS z toho robí 40tkove miesto v smere do PTA), potom rozbito ostrým oblúkom (vnútorná koľaj len Vmax 50) , a potom aj keď by nebol problém s nejakým Vmax 80, nachádzajú sa tu po sebe 3 priecestia na ktorých sa prechádza so zatajeným dychom, či niečo nenaberieš. ZabZar síce funkčné, bohužiaľ mozgy vodičov nie vždy.... Najmä ak na Ivanská/Trnavská priecestí prejde RJSK, následne nejaký náklad (stále počas blikania) a ty ideš ako tretí vlak, bez prerušenia blikania zabzar...juchúúú. Tu síce traťové predpoklady na vyššiu rýchlosť existujú (podbitie, oprava niektorých stykov), avšak preliezky ľudí a áut nenahrávajú ani pre súčasnú rýchlosť. Osobne si však skôr myslím, že než ťahať osobné od PK/SC do PTA, by malo väčší zmysel ťahať GySéváka cez PTA aspoň na NM - prakticky reálne dochádzajúcich dostať ke´d nie na západ aspoň na východ mesta do práce. Predsa len, skôr predpokladám že Rajčan robí dakde v NM, než že pezinčan/senčan v petržalke 
dupe
Vystupoval som s rodinkou z prostredneho clanku tramvaje 30T. Neskoro sme sa prepracovali k dveram a stlacili dopyt. Dvere sa ani nestihli doplna otvorit a vodic mackol tlacidlo na zavretie dveri. Dvere nas v momente zovreli bez akejkolvek predchadzajucej signalizacie, rukou a nohou som sa ich par sekund snazil roztlacit ale bez uspechu. Musel som zarevat na vodica aby dvere otvoril.
Elektricky su z rovnakeho obdobia ako trolejbusy ktore mali v minulosti problem s extremne dlhym casom 8 sekund na signalizaciu a zavretie dveri, ktora bola skratena na 5,5. Na elektricku by sa podobne poziadavky mali tiez vztahovat, preto mi neni jasne ze nas dvere privreli v priebehu sekundy bez akejkolvek signalizacie.
Skusme teda pouvazovat ci je normalne:
- ze pri otvarani dveri, napriek tomu ze je strbina dostatocna aby presiel dospely clovek, sa mozu dvere okamzite zavriet
- ze ochrana proti privretiu nefungovala, motor pravdepodobne cez klznu spojku tlacil niekolko sekund az do otvorenia dveri vodicom
Stalo sa to aj vam? Bug or feature?