Reakcia na: Valec #224505:
ach, to teda na odbore dopravy BSK zaujímavo vymysleli... ? Asi to chceli mať rovnaké s tou linkou Slovak Lines čo ide do Slovenského Grobu... Týmto expresným obslúžením Vajnor sa aj niečo ušetrí? Predpokladám, že počet autobusov na 525 by bol rovnaký aj v pôvodnej trase linky 525 cez Vajnory. A keby boli všetky zastávky vo Vajnoroch na znamenie (okrem Miestneho úradu), tak to by bolo kompromisné riešenie, nie?
Zaujalo ma ešte, že aj dnes na https://cp.hnonline.sk/idsbk to zobrazuje ako linku 630 [aj keď so správnym CP]. Prečíslovaná na 525 bola 1. 8. 2015...
, ale ináč stojí na Vajnorskej SL až nadštandardne husto). Ale pri týchto nových vlakoch možno bude rýchlejšia celková cesta aj so započítaním dlhšej cesty na stanicu pri nástupe v obci, a potom aj s prestupom na Novom Meste či už na 2ku, alebo defacto proti smeru jazdy na 58 alebo 196, ako trčať v priamom spoji SL 25 min. v zápche v Ivanke, alebo na ceste I/61 ak je nehoda na D1 (1-2 krát do týždňa).
matt11
Pre mna idealny scenar 525 by mohla ist cez Cierny Chodnik a zastavka by mohla byt tesne za krizovatkou Cierny Chodnik / Prijazdna - cize by sa nikde nemusela tocit, nestracala by cas. Vozit ludi zo stanice si na 4ku si nemyslim ze je potrebne ani nie je dopyt podla mna...
54 by sa spojila s 52, a chodila by z Tbiliskej na ZST Vajnory obojsmerne cez Pri Mlyne (525 by obsluhovala Cierny Chodnik) a tiez by primarne navazala ludi k vlakom do mesta.
Takto by bola zabezpecena rychla dostupnost stanice skoro z celych Vajnor, ale aj Ch. Grobu, Ciernej Vody.
To by muselo byt ale za predpokladu, ze Slovak Lines bude jazdit ako MHD na uzemi BA a nebudu vodici raz chodit tou cestou a raz tou a obcas zastovavat a obcas nezastovavat niekde, ako sa vyspia asi..