Všetko to, čo píšete chápem. Ten úsek Pažítkova - ASMN SL voči 202/212 určite nie je zaujímavý. Tá Nová Doba - ASMN s časom okolo 12 min. by mohla byť zaujímavá, plus viacerí by SL radi využívali aj z Bajkalskej (či už na Prievozskú, kam nemajú žiadnu MHD, alebo na ASMN, kde to je rýchlejšie ako s 205). Akurát že na tej Bajkalskej SL stojí tiež mierne odveci.
Aj keď to vôbec nechodí podľa CP, a pokiaľ nebudú buspruhy ani ráno nikdy nebude, ide to v princípe každú chvíľu. Aj keď jasné že vždy pôjde iba o pár ľudí, nikdy to nebudú nejaké extra zaujímavé počty.
Aj keď to vôbec nechodí podľa CP, a pokiaľ nebudú buspruhy ani ráno nikdy nebude, ide to v princípe každú chvíľu. Aj keď jasné že vždy pôjde iba o pár ľudí, nikdy to nebudú nejaké extra zaujímavé počty.
matt11
Pre mna idealny scenar 525 by mohla ist cez Cierny Chodnik a zastavka by mohla byt tesne za krizovatkou Cierny Chodnik / Prijazdna - cize by sa nikde nemusela tocit, nestracala by cas. Vozit ludi zo stanice si na 4ku si nemyslim ze je potrebne ani nie je dopyt podla mna...
54 by sa spojila s 52, a chodila by z Tbiliskej na ZST Vajnory obojsmerne cez Pri Mlyne (525 by obsluhovala Cierny Chodnik) a tiez by primarne navazala ludi k vlakom do mesta.
Takto by bola zabezpecena rychla dostupnost stanice skoro z celych Vajnor, ale aj Ch. Grobu, Ciernej Vody.
To by muselo byt ale za predpokladu, ze Slovak Lines bude jazdit ako MHD na uzemi BA a nebudu vodici raz chodit tou cestou a raz tou a obcas zastovavat a obcas nezastovavat niekde, ako sa vyspia asi..