Celkovo dufam, ze v buducnosti bude mensie mnozstvo regiobusov jazdit na AS. Pride mi absolutne plytvanie verejnymi zdrojmi aby takmer vsetky regio busy museli ist az na stanicu.
Skoda, ze nemame poriadny prestupny terminal napr. na Zlatych Pieskoch, kde by mohla koncit vacsina autobusov a potom prestupit na L4. Radsej usetrene peniaze dat na zlepsenie intervalu L4.
A ak teda naozaj maju slovak lines jazdit expresne po BA tak by bolo super keby mali aspon pouzitelny CP a zobrazovali sa na zastavkovych tabuliach aby sa naozaj dali vyuzivat aj ako MHD... neviem ci sa toho, ale niekedy dockam v BA kde si dopravca urcuje ako bude jadit a nie objednavatel
Skoda, ze nemame poriadny prestupny terminal napr. na Zlatych Pieskoch, kde by mohla koncit vacsina autobusov a potom prestupit na L4. Radsej usetrene peniaze dat na zlepsenie intervalu L4.
A ak teda naozaj maju slovak lines jazdit expresne po BA tak by bolo super keby mali aspon pouzitelny CP a zobrazovali sa na zastavkovych tabuliach aby sa naozaj dali vyuzivat aj ako MHD... neviem ci sa toho, ale niekedy dockam v BA kde si dopravca urcuje ako bude jadit a nie objednavatel
matt11
Pre mna idealny scenar 525 by mohla ist cez Cierny Chodnik a zastavka by mohla byt tesne za krizovatkou Cierny Chodnik / Prijazdna - cize by sa nikde nemusela tocit, nestracala by cas. Vozit ludi zo stanice si na 4ku si nemyslim ze je potrebne ani nie je dopyt podla mna...
54 by sa spojila s 52, a chodila by z Tbiliskej na ZST Vajnory obojsmerne cez Pri Mlyne (525 by obsluhovala Cierny Chodnik) a tiez by primarne navazala ludi k vlakom do mesta.
Takto by bola zabezpecena rychla dostupnost stanice skoro z celych Vajnor, ale aj Ch. Grobu, Ciernej Vody.
To by muselo byt ale za predpokladu, ze Slovak Lines bude jazdit ako MHD na uzemi BA a nebudu vodici raz chodit tou cestou a raz tou a obcas zastovavat a obcas nezastovavat niekde, ako sa vyspia asi..