Reakcia na: Joyki #224526:
Teraz nie je reč o súčasnej situácií. Do dnešných osobákov S60 sa už nezmestí ani zastrúhaný vlas, ale rovnako zajtra asi nezmení trasu ani 54 ani 525. Najreálnejšie je to pridanie ďalších vlakov v 60 min takte zo Senca cez ŽST N. Mesto do Petržalky. Nie je pravda, že na ŽST Nové mesto to nie je žiadané - že by to bol nepopulárny smer. Bolo veľmi veľa žiadostí od ľudí dlhodobo, aj ZSSK to žiadala. Tam sú v okolí Polus towers, Lakeside Park (bude sa zväčšovať), klientské centrum, ... stovky (ak nie tisíce) prac. miest.
Tam sa držala teória, že vlaky musia odchádzať z jedného miesta, nech si ľudia nemusia pamätať, odkiaľ to ide (v rôzny čas rôzna stanica). A teda pokiaľ to bolo možné tak sa držala pre všetky vlaky tá hlavná stanica. Ale už je preplnená a plus do toho veľké sľuby IvaN o mestských vlakoch. Tak majú ísť tie od Senca až do Petržalky (podľa predbežného návrhu).
Dobrý postreh, že asi tí z 525ky nebudú mať nejako extra efektívne prestupovať na vlaky na smer Nové Mesto, keďže oni môžu ísť priamo na Zlatých na 4ku (aj preto lebo medzi ŽST Vajnory a Zl. Piesky už veľké zdržania nie sú). Takže je otázka, koľko z tých z 525ky by prestúpilo do tých vlakov s cieľom okolo ŽST Predmestie, alebo ŽST Petržalka.
Ale tí od Senca, Ivanky, z busov 6xx to budú mať práveže výhodné, že získajú vlaky na Nové Mesto. Lebo dnes sa vlakom doviezli buď na Vinohrady, alebo Hl. St. Ale práve ak mali cieľ v okolí Vajnorskej, tak im stálo zato aj to čakanie v kolóne 20-30 min naviac v buse SL / SAD DS, lebo potom mohli vystúpiť na Vajnorskej blízko pri robote (aj keď zrovna pri tom Poluse SL nestojí
, ale ináč stojí na Vajnorskej SL až nadštandardne husto). Ale pri týchto nových vlakoch možno bude rýchlejšia celková cesta aj so započítaním dlhšej cesty na stanicu pri nástupe v obci, a potom aj s prestupom na Novom Meste či už na 2ku, alebo defacto proti smeru jazdy na 58 alebo 196, ako trčať v priamom spoji SL 25 min. v zápche v Ivanke, alebo na ceste I/61 ak je nehoda na D1 (1-2 krát do týždňa).
matt11
Tiez absolutne nerozumiem preco nestoji na kazdej zastavke vo Vajnoroch a obcas sa stava ze 525 ide cez nadjazd a obcas ide po trase 153...
54 a 52 by sa kludne mohli spojit do jednej linky, zbytocne teraz jazdia zopar zastavok spolocne, tiez by dopyt bol podla mna.
coskoro sa otvara cudzinecka policia, som zvedavy ci len DPB posilni 65 alebo vymysli nejaku novu linku