Reakcia na: Ámos #224412:
Ja som ti rozumel. Ale nesuhlasim, lebo keby si to zaviedol, tak sa pre dopravcu (a dokonca aj vodica, co by bolo uz uplne peklo) stane lukrativnejsim vozit plne autobusy oproti tym prazdnejsim. Ako k tomu pride vodic ktory robi napr. vela okrajovych casov a zarobi si menej ako niekto kto jazdi rannu spicku?Za nepockanie garantovaneho pripoja ma byt sankcia pre dopravcu (spravidla prenasana na vodica). Tak to funguje napr. v IDS JMK, kde ti vodici v 99% cakaju na co maju, nie preto ze by tuzili odviezt o 50 ludi viac, ale preto, ze vedia ze keby nepockali, dopravca dostane obrovsku pokutu a zosobni ju vodicovi.
aj keď....aj pionierska by mohla byť zaujímavá....
Peon
V tej tarife na webe v PDF nevidím odkedy platí, ale čo si pamätám, tak je už niekoľko rokov. Pamätáte si niekto? Ja si pamätám tieto súčasné ceny z čias keď Enykk neexistoval (bola to tarifa dopravcu Kisalföld Volán). A aj tá súčasná vnútroštátna tarifa vlakov v Maďarsku je asi rovnako dlho už niekoľko rokov. Keď to porovnám s Rakúskom (napr. Hainburg a okolie - VOR), tak tam zdražujú cestovné pomerne často: Myslím, že častejšie ako na Slovensku v Bratislave a okolí.