V prvom rade ide o vlečku prístavu. Na youtube nájdeš aj mimoriadny vlak, ktorý tam doviezol cestujúcich počas akcie fanúšikov po spojkách a vlečkách Bratislavy.
Ak tam potiahnuť vlak čo by nebol zlý nápad tak určite pod zem.
Toto sa však v ďalekom výhlade rieši tunelom ako pokračovanie z Filiálky do Petržalky. Pod Euroveou by mala byť aj zakonzervovaná zastávka.
V prvom rade ide o bezpečnosť.
S klbákom ak ideš spodom sa musíš preradiť k zastávke cez dva rýchle pruhy z mosta na Bajkalskú.
Možno by stačilo posunúť zastávku o cca. 15m.
Na tom kruháku by sa uživili aj semafory pre zlepšenie priepustnosti od Slovnaftu a zníženie kolízií..
Ak aj je taký príkaz, nechápem k čomu je dobrý. Z tej zástavky sa dá úplne v pohode cez prerušovanú čiaru prejsť do pruhu ktorý vedie po Bajkalskej popod most. Vždy som sa čudoval, prečo tie autobusy jazdia vrchom. A tak isto sa dá vojsť do zástavky za mostom cez prerušovanú čiaru.
Ked je tu taka diskusia o vlakovych linkach...
Bolo by mozne aby chodil vlak v buducnosti k Eurovei? Kolaje tam su, stacilo by mozno vybudovat nejake nastupiste?
Samozrejme nevyhoda je, ze kolaj nie je elektrifikovana. Ale viem si predstavit linku Senec-Vajnory-Predmestie-Nove Mesto-UNS-Eurovea. Myslim si, ze by bola celkom atraktivna, zalezi teda aj od intervalu.
Ahojte, mal by som otázku. Trasa liniek 74, 87, 70 medzi zastávkami Prístavný most a Lúčna. Je dosť blbé, keď niektoré spoje idú spodkom popod prístavný most a niektoré sa rovno zaradia do kolóny na "kruháč". Ak odmyslíme pravidlá cestnej premávky, existuje nejaké nariadenie, ktoré hovorí, kade majú ísť linky? Je dosť blbé, keď idem v 74 rovno do kolóny a vidím, ako 70 nás obieha popod prístavný most a na Slovnafte musím čakať na ďalšiu 70. Ďakujem za postrehy
Sprievodca GYSEV ide vo vlaku až do Petržalky (medzi Rusovcami a Petržalkou ani v jednom smere pochopiteľne nekontroluje cestovné lístky). V smere do Maďarska kontroluje ihneď po odchode zo stanice Rusovce. A on aj predáva cestovné lístky do / z Maďarska. Prečo nejde iba po Rusovce? Stanica nie je opustená: Má tam službu pracovník ŽSR. Rušňovodiči sa menia v Rajke.
Valec tu raz písal, že lístky bude predávať rušňovodič ZSSK, ale náhodou sa to nezmenilo? Priestor rušňovodiča nevyzerá byť prispôsobený na možnosť predaja lístkov. Označenie, že je to linka S8 som nikde nevidel.
V úseku "Bezenye - Hegyeshalom" ide vlak na jednom mieste cez krátky most ponad rieku (samozrejme v oboch smeroch na tej jednokoľajke) strašne pomaly. Ak je ten most v havarijnom stave, tak bude tam skôr či neskôr dočasne náhradná autobusová doprava - po viac-menej súbežnej ceste [o ktorej bude informovať aj ZSSK na webe]? Mimochodom po tej ceste nepremávajú žiadne linkové autobusy.
V prípade nefunkčnosti označovača CL na ŽST Petržalka by nemohol sprievodca GYSEV ani nejako označiť CL IDS BK?
1859 je dnes na L31 a tam sa na konečnej Blumentál občas stane, že vodič (asi) nepotvrdí odchod - vnútorné displeje potom ukazujú, že je stále na konečnej a zastávkové tabule zobrazujú narastajúce meškanie. Či to nebolo tým...
Odporúčam prevádzkovateľom tejto stránky ešte raz prekonzultovať s dopravným podnikom nové cestovné poriadky električiek. Sú totiž v úplnom rozpore s cestovnými poriadkami na stránke DP! Najmenej sú to linky 6,8,9.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
...