Mpj otazka neie je vobec stupidna. Normalna otazka.
Riesenie: 1 - napriklad ak sa da tak posilnit dane spoje { ak sa da, ak nie tak nie }.
2 - na nejaký cas dat dopravu zadarmo, dajme tomu na jeden mesiac ci nezacne viac ludi
chodit autobusmi a tiez posilnit spoje ak sa bude dat, a ak to zaberie tak by sa aj cesty
uvolnili od tych co chodia autami.
3 - alebo ason lacnejsie dat MHD listky aby to pritiahlo viac ludi cestovat MHD.
Myslim ze to druhe riesenie by mohlo fungovat alebo aj to tretie.
Keby sa Lamač odtrhol od BA, tak by BA takmer o nič neprišla a z Lamača by sa stala dedina veľkosti Modry a významu Lozorna. A okrem linky 123 by prišli aj o všetky ostatné linky MHD a zostala by im obsluha SADkou v nejakom náhodnom intervale 3 až 120 minút.
Ďakujem. ? A prečo z / do Rusoviec je možné kúpiť CL iba do / z Rajky? Do / z ostatných staníc v Maďarsku je možné kúpiť CL iba z / do Petržalky.
Obec Bezenye je tarifne dosť znevýhodnená: Ľudia tam / odtiaľ cestujúci si musia kupovať CL na úsek "Petržalka - Hegyeshalom" napriek tomu, že ho nevyužijú na celú trasu. Toto je aj pri MPS z Bratislavy do Rakúska: Ešte pred zopár rokmi bolo možné cestovať z Bratislavy až do Schonfeld-Lasse na lístok po Marchegg (bolo to na ňom napísané). Takisto aj z Petržalky až do Pamy na lístok po Kittsee. Teraz si treba kúpiť lístok do Seibenbrunn-Leopoldsdorf, resp. Parndorfu.
Škoda, že na elektrifikovanej trati jazdia motoráky. Jazdia všetky nákladné vlaky cez Rusovce na elektrinu?
A bol by pre ZSSK veľký problém umožniť predaj lístkov cez internet okrem Viedne aj MPS do Rakúska a Maďarska? Aspoň, že do Česka sa to už dlhšie dá (MPS aj na EC). Verím, že na Sekcii odúčtovania tržieb železníc v ZSSK by to zvládli [vďaka iba bezhotovostným platbám cez internet možno aj jednoduchšie ako zo staníc].
Sorry, tvoje prispevky nad 200 slov (10 riadkov) preskakujem automaticky ? . Ale asi aj preto ze mamoc ZSSK nezaujima , akurat tak nove Vectrony a budovanie zeleznicnej infrastruktury - tak tam spozorniem. ?
Mna si nenasral ? . Len som žasol nad tvojou "stupid" otazkou. Ak rano cestujes 37ckou tak vidis rano situaciu. Ale ved skus navrhnut riesenie,aby nemeškali. ?
Rád by som vedel či aj niektorý z mojich príspevkov kandiduje na "najdebilnejší príspevok roka". Ak áno, tak ktorý konkrétne? ?
Niektoré moje príspevky majú aj informačnú hodnotu (napr. tie o knižných CP ZSSK aj Slovak Lines). Dúfam, že ste si všimli, že témy vôbec nesúvisiace s Bratislavou alebo IDS BK už dávam do sekcie "Transport".
Dúfam, že sa vám páčia rôzne otázky v mojich príspevkoch a že sú vhodné na zaujímavú diskusiu o verejnej doprave. Myslím si, že sú zaujímavé (inak by som sa ich nepýtal). ? Zaujímavé je, že na niektoré si neskôr dokážem odpovedať aj sám.
Zaujalo ma, že v Rusovciach sú CP iba na papieri. Čakáreň je (mala by byť) otvorená iba ráno a poobede - v čase odchodov vlakov. Odchod vlaku hlásí naživo pracovník ŽSR [aj do Maďarska iba v slovenčine]. Pri lavičke vonku pred vstupom do čakárne je strecha. Stanica vyzerá byť v nedávnej minulosti minimálne zvonka zrekonštruovaná. Žiaľ prístupová cesta od zastávky MHD je taký štrk či čo to je - v čase dažďa a po ňom sa tam asi ľudia zablatia. ?
Zmier sa stym , ze vsetky autobusove spoje jazdiace do centra (vratane 37cky) meskavaju v rannej spicke. Nie je to vina soferov auobusov, ale vodicov aut ktori upchavaju cesty. 37cka ma rano upchate cesty napr. pri ZST Lamac, na Patronke a velmi slusna zapcha byva rano aj od PKO pod Most SNP. V Smere Zahorska Bystrica je to najma zapchate rano na Patronke smer Zahorska Bystrica.
No to som sa pytal. Co robi drahu sucastou pozemnej komunikacie... Lebo aj zeleznica sa tym padom stava sucastou p.komunikacie na priecestiach.
Kto urci , ze kedy je draha sucastou a kedy nie. Prave na tej Detvianskej.
Ale dráha na Cabelkovej križovatke je bez akejkoľvek diskusie súčasťou cestnej komunikácie. A aj keby nebola, tak bez svetelnej signalizácie má električka prednosť a so svetelnou signalizáciou majú svetelné signály prednosť pred všeobecnou úpravou.
To je otázka, či sa nejedná o miesto ležiace mimo cestu a tá značka tam nie je len na zdôraznenie povinnosti dávať prednosť. To je totiž najväčší problém celej SK aj CZ legislatívy o cestnej premávke, že je veľmi vágne definované, čo je ešte výjazd z miesta ležiaceho mimo cestu a čo je už križovatka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Novan
A neviem co ti na mojej otazke vadilo
Ja ti to poviem takto " mudrejsi ustupi krava sa utopí " a ja ustupim a nemienim sa stebou hadat ked ta vie nastrat obycajna otazka.
Tto ze ta nasere obycajna otazka to je ubohe aby si vedel