CHlapci ja sa nebudem s ****** hadat hej, a tebe s499 kdo povedal ze ustupujem
neznamena ze nepisem ze ustupujem dobre bro.
omg123 aby nahodu si sa ne po ***** z toho a aby tebe nebolo dokazane ze nemas pravdu.
chlapci ja poviem uz len tolko dokazujte si co chcete ja to vase dokazovanie mam na haku .
neznamena ze nepisem ze ustupujem dobre bro.
omg123 aby nahodu si sa ne po ***** z toho a aby tebe nebolo dokazane ze nemas pravdu.
chlapci ja poviem uz len tolko dokazujte si co chcete ja to vase dokazovanie mam na haku .
Ike
1. Dopravný podnik Bratislava má obmedzené množstvo dopravných výkonov (ktoré sa merajú vo vozidlových kilometroch) a nemôže si posilnovať spoje len tak podľa vlastného uváženia bez toho, aby niekde inde ponuku nezredukoval. Navyše posilnenie spojov síce rieši meškanie v tom zmysle, že pri veľkej frekvencii môže nastať prípad, v ktorom Ti príde zmeškaný predchádzajúci spoj v čase, kedy má prísť tvoj spoj a ty budeš žiť v ilúzii, že tvoj spoj prišiel načas, ale toto nie je finančne efektívne riešenie.
2. Množstvo sociologických prieskumov dokázalo, že cena nie je rozhodujúca. Výhodou jazdy v osobnom automobile je predovšetkým súkromie, komfort a flexibilita. To jednoducho MHD ponúknuť v takom rozsahu ako osobný automobil nemôže. Môže však ponúknuť niečo, čo v dnešnej dobe automobil nie - spoľahlivosť v podobe fixného cestovného času a pravidelných odchodov - na to je potrebné budovať bus pruhy, resp. MHD segregovať (aby bola jazdná doba vždy rovnaká bez ohľadu na dopravnú situáciu) a nerobiť populistické opatrenia na ktorých sa minú verejné zdroje, ktoré by sa mohli použiť do zahustenia.
3. Lacnejšia MHD niekoho nepritiahne. Ak má niekto na BMW X6 v plnej výbave, tak je pre neho celosieťový IDS lístok na celý rok rovnako finančne náročný, ako pre Teba kúpa balíku zápaliek. Ak mu dáš lístok za polovicu alebo zadarmo, nebude to znamenať vôbec nič. Naopak, ak dokáže MHD prejsť medzi bodom A a B rýchlejšie ako jeho BMW, môže sa nad MHD zamyslieť aj keby stála 2x toľko, koľko teraz. Základom však je, aby bol cestujúci zákazníkom a nie nechceným dielom do stavebnice v mierke 1:1, čo žiaľ komunikačne niekedy takto vyzerá.