Hej,ale to zase bavime len o kraji projektu. Ak by trat sla Landerkou a zastavka elektricky by bola cca tam kde stoji dnes 88 smer ASMN tak uz to je to zaujimavejsie pre zapadnu cast TWIN city ( cca zastavka Twincity 88 smer ASMN) a pre Skypark priam ideal pri 1 z veží.
Vsak v poriadku, kludne poslime elektricku cez vytazene krizovatky kde jednak nikdy nebude moct byt preferencia (vysoka hustota premavky elektriciek) a jednak pri kolapsoch dopravy ktore tam budu autickari budu upchavat krizovatku a blokovat elektricky. To bude ale riesenie. A developer samozrejme rad prispeje na trat ktora sa vyhne jeho projektu.
Myslis tie nezmysly o tom ako to "znici verejny priestor"? Mas pocit, ze napriklad aj take Hviezdoslavovo namestie je zly verejny priestor, lebo po jeho okraji ide elektricka?
Trasovanie po Landererovej je nezmysel a neexistuje ziaden racionalny dovod pre jeho uprednostnenie.
Argumenty som tu už niekoľkokrát napísal, tak toto tvoje opakované pýtanie sa na to isté - pričom ti už bolo odpovedané - ťažko vysvetliť ináč než lobotómiou.
Ozaj a prečo sa tak lipne na tej Pribinovej? Mne by síce električka medzi divadlom a námestím nevadila, ale vidím, že je to asi nepriechodné. Tak prečo to nemôže ísť poza divadlo? Veď aj dnes zo zastávky Panorama City je to pešo toľko, ako by to bolo z električky na Landererovej. A ak by zastávka Šafko pre električky smerujúce na Landererovu bola zhruba tam, ako je dnes Malá scéna - je tam parkovisko, priestoru habadej - bolo by to odtiaľ pešo do Eurovey (na jej západný koniec) rovnako ako dnes z autobusov. Zo stredu Landererovej by bolo potom veľmi blízko k SND i ku stredu Eurovey. A naviac - ako to tu už bolo spomínané, obslúžil by sa aj priestor SV od Landererovej.
Hanbou je, že mesto nekoná. Tomu by predovšetkým malo záležať na kvalitnej dopravnej obsluhe. Ale kedysi sa riešenia odsúvali zaklínadlom "bude metro", dnes "železnica to vyrieši" a výsledok bude nula ako s tým metrom. Kedy už zodpovední pochopia, že bez adekvátneho rozvoja električkovej dopravy sa v Bratislave nič nevyrieši?!
Argumentov proti trati na Pribinovej je viac než dosť. Vy môžete akurát tak zúrivo dupať nožičkami a klikať mi mínusky, no realitu nezmeníte. Chvalabohu, inštitúcie a odborná i laická verejnosť sú jasne PROTI trati po Pribinovej. Všetko podložené argumentmi. Také sú fakty, páni.
Električky nech chodia miesto toho po Landererovej. Landererova pretína budúce administratívno-komerčné centrum prakticky presne v polovici a potenciálna trať tadeto vedená má omnoho väčší zásah tohto územia. Je omnoho lepšia ako potenciálna trať na Pribinovej. Do budúcnosti by mohla priamo pokračovať po Prístavnej k Pálenisku a ďalej až do Biskupíc.
Veď to riešili ako teraz na Jesenského .. každú chvíľu dáka výluka. ? ? Náhradná doprava pešou zachádzkou zo Šafka.
Chce to dohodu všetkých zúčastnených a nie že JaT si povie buď tadeto alebo nič.. a skoro všetci im na to skočili?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA