Reakcia na: dyspozytor #223752:
Myslím si, že toto je dosť nevhodné prirovnanie, pretože DB (a predpokladám, že aj ÖBB, tam to tak detailne nepoznám) majú automat v každom tarifnom bode, v malom jednoduchší len pre regionálku s opciou p.c. pri nákupe ďalšieho lístka v uzle, vo väčšom plnohodnotný. A absolútna väčšina staníc je riadená diaľkovo, takže tam ten potenciálny provízny predajca ani nie je.
Mhr1
Výprava nízkopodlažných vozidiel je v BA spravodlivá - jazdia na každej radiále. Do Rače na e-3 a do Dúbravky na e-4. Tak kde je problem? Jedine Ružinov je cez víkend tak trochu od macochy, hodila by sa celá e-9 alebo aspoň väčšina poradí ako nízkopodlažných. Ale to je zasa o tom istom, že DP nie je schopný zaškoliť univerzálne všetkých vodičov na všetko. Lebo to by museli krasňanskí jazdiť cez víkendy z JD a so Škodovkami...
sunnyEZ zjavne necestuje po Európe. Lebo ak by cestoval, tak by videl, že i na západe jazdia bežne vysokopodlažné električky a aj o dosť staršie ako v Bratislave. Len treba porovnávať s prevádzkami, kde električky nikdy nezrušili a nie s obnovenými po roku 1990. Do nových prevádzok sa samozrejme už kupovali len nové vozidlá.