Tak nemodernizujú sa linky, ale vozy a tie sa potom vypravia tam, kde ich je najviac potreba. Na e-5 jazdia - až na vysokú podlahu - vozy moderné, s pulznou výzbrojou, elektronickým informačným systémom. Električka je investícia minimálne na štvrť storočie a nedá sa zlikvidovať len preto, že už je k dispozícii aj niečo novšie. Alebo doma si kupuješ nový televízor, či chladničku a pod. hoci staré prístroje sú funkčné? Len preto, že chceš mať frajersky vždy všetko nové? Na e-5 jazdia vozy T6, ktoré majú 20-26 rokov, čo na električku ešte zďaleka nie je vek na vyradenie. A potom pár T3G, ktoré majú 28 rokov a majú taktiž modernizovanú el. výzbroj, dokonca modernejšiu TV8, ktorá rekuperuje. Iste, mne by sa napr. páčilo, aby viac jazdili T3P, ktoré, i keď sú o trochu staršie (väčšinou 30 rokov) majú vlastne najmodernejšiu elektrickú výzbroj. Ale to je o inom - o neochote DPB pružnejšie reagovať presunmi vozidiel medzi vozovňami podľa aktuálnej potreby.
Výprava nízkopodlažných vozidiel je v BA spravodlivá - jazdia na každej radiále. Do Rače na e-3 a do Dúbravky na e-4. Tak kde je problem? Jedine Ružinov je cez víkend tak trochu od macochy, hodila by sa celá e-9 alebo aspoň väčšina poradí ako nízkopodlažných. Ale to je zasa o tom istom, že DP nie je schopný zaškoliť univerzálne všetkých vodičov na všetko. Lebo to by museli krasňanskí jazdiť cez víkendy z JD a so Škodovkami...
sunnyEZ zjavne necestuje po Európe. Lebo ak by cestoval, tak by videl, že i na západe jazdia bežne vysokopodlažné električky a aj o dosť staršie ako v Bratislave. Len treba porovnávať s prevádzkami, kde električky nikdy nezrušili a nie s obnovenými po roku 1990. Do nových prevádzok sa samozrejme už kupovali len nové vozidlá.
Celkovo existuje 14 nocnych sluzieb tyzdenne, cize ide o uplnu mensinu. A aj tie su viac-menej sukromne, cize vacsinu noci ich jazdia vodici ktori to maju pridelene. Na Trnavke potom nocne sluzby nie su vobec (okrem posilovych spojov napr. pocas Silvestra).
Vsetky tri linky su v tych istych sluzbach, cize spravidla ak je trolejbus na jednej, je aj na ostatnych. Ide zhruba o 7 noci do mesiaca pocas revizii prislusnych meniarni (+ pripadne dalsie vyluky). Pre Reryho otazku je este relevantne ze v ostatnom case tie trolejbusove nocaky zacali jazdit vodici trolejbusov aj ked je na nich autobus.
Hlavne že do tých novýh soriek 12 namontovali na tyč také malé na modro svietiace prípojky ,zatiaľ som videl len jedného desaťročného chlapca ako tam má zapojený káblik a hral sa s telefonom .Takúto vymoženosť potreboval ľud asi najviac zo všetkého.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A