Reakcia na: Mike #221783:
Áno, však som aj uznal že ten materiál je písaný trošku neprehľadne. Chápem to tak, že 205 stoj čo stoj, akokoľvek dostať aspoň k avionu, nech si substrát zvykne a potom argumentovať že k tomu potrebujeme kĺbové trolejbusy s baterkovým dojazdom ako dlhodobé riešenie a zároveň tým dosiahneme aj linku na letisko. Ďalej ma napadá že na 205 sa degeše pošlú aj kvôli uzávierke Mlynských nív kvôli autobuske, tak by sa tie vozy rovno využili aj v predĺžení trasy... Ale to sú iba také špekulácie. Nápad kupovať trolejbusy s baterkovým pohonom miesto elektrobusov plne podporujem. Škoda že tu máme tých 15 degešov, keby sme miesto nich mali baterkové, tak by to bolo celé o niečom inom...
TomJ
Ak sa to aj zrealizuje, určite by to nemalo byť na úkor 63-ky, ale ako posila súčasných liniek. Skrátením 63-ky by sa podľa mňa cestujúci presunuli skôr do 61 (mám pocit, že hodne cestujúcich smer Avion nastupuje už na Mýtach, kde linka 205 nejazdí), a tá by tým pádom kapacitne skolabovala.