http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/jazdit-cez-bus-ove-pruhy-sa-neoplati-mestski-policajti-rozdavali-pokuty.html?page_id=347683
V živote som nič také nevidel. Keď bol pokusne BUS pruh na Štefánikovej, tak som videl ako cez neho jazdia autá. Upozornil som na to policajtov, ale tí ma ignorovali. Nič nepovedali, otočili zrak preč a odišli.
V živote som nič také nevidel. Keď bol pokusne BUS pruh na Štefánikovej, tak som videl ako cez neho jazdia autá. Upozornil som na to policajtov, ale tí ma ignorovali. Nič nepovedali, otočili zrak preč a odišli.
Jojan
Dostali sme sa zrejme k zaujímavej téme. Vo Viedni majú Hbf ďaleko od historického jadra. Ja by som rád vedel, čo viedlo staviteľov prvej železnice W - BA, že v úseku od Marcheggu trasovali trať dosť obtiažnym spôsobom: vysoký násyp pri DNV, hlboké zárezy na území dnešnej BA a dokonca končiac tunelom, s výstavbou ktorého boli pramalé skúsenosti až to skončilo neskôr čiastočným závalom. A hlavná stanica bola kdesi v kopcoch mimo mesto. Nebolo by ľahšie trasovať trať od Marcheggu po prúde Moravy smerom k Devínu a odtiaľ viesť ako ľavobrežnú popri Dunaji až pod Bratislavský hrad? To už dnes asi nezistíme.
Ale blízkosť železnice v meste tu bola. Konečná bola pri Národnom divadle a neskôr aj elektrická trať z W končila v centre. Keby sme sa toho v minulosti držali, tak tie EC by naozaj končili niekde v meste