Dobré ráno,
nastupovala som na linku číslo N74 o 3:30 z hlavnej stanice. Pan šofér ma pri nastupovaní zatvoril do dverí a ešte mi začal nadávať. Po menšej výmene názorov sme prestali komunikovať. Na zastávke kde som vystupovala zastal celkom prudko, to je ale v poriadku, môže sa stat že je človek unavený.. Jediné čo ma trápi, je ta komunikácia so "zákazníkom". Spravím chybu, nezačnem obviňovať. Bola by som rada ak by sa na tom zapracovalo, nie vždy sa vaši zamestnanci vedia správať a celkom ma to mrzí, sama pracujem v službách a takéto niečo by som si k zákazníkovi nikdy nedovolila.
nastupovala som na linku číslo N74 o 3:30 z hlavnej stanice. Pan šofér ma pri nastupovaní zatvoril do dverí a ešte mi začal nadávať. Po menšej výmene názorov sme prestali komunikovať. Na zastávke kde som vystupovala zastal celkom prudko, to je ale v poriadku, môže sa stat že je človek unavený.. Jediné čo ma trápi, je ta komunikácia so "zákazníkom". Spravím chybu, nezačnem obviňovať. Bola by som rada ak by sa na tom zapracovalo, nie vždy sa vaši zamestnanci vedia správať a celkom ma to mrzí, sama pracujem v službách a takéto niečo by som si k zákazníkovi nikdy nedovolila.
Peon
A keď niekto zaklikne niektorý z tých červených automatov, ktoré spravuje DPB (v obchodných centrách, na zastávkach električky v Petržalke), tak tie keďže spravuje tiež DPB, tak je to tam z BID manuálne preposielané? Ak áno, tak to môže predĺžiť dobu vyriešenia záležitosti. ? Alebo keďže červené automaty v správe BID [železničné stanice] a aj tie v správe DPB reálne servisuje TransData, tak ide to priamo tam? ?