Zaujal ma reklamačný formulár na webe BID: https://www.idsbk.sk/reklamacia/ Dá sa tam zakliknúť aj žltý automat. Keďže tie všetky spravuje DPB (a reálne servisuje Mikomat), tak ten kontaktný formulár z webu BID to automaticky posiela do DPB? Zaujalo ma to z logistického hľadiska pre zaujímavosť. ?
A keď niekto zaklikne niektorý z tých červených automatov, ktoré spravuje DPB (v obchodných centrách, na zastávkach električky v Petržalke), tak tie keďže spravuje tiež DPB, tak je to tam z BID manuálne preposielané? Ak áno, tak to môže predĺžiť dobu vyriešenia záležitosti. ? Alebo keďže červené automaty v správe BID [železničné stanice] a aj tie v správe DPB reálne servisuje TransData, tak ide to priamo tam? ?
Nové eliny a nielen tie by potrebovali poriadne umyť podlahy. Sú extrémne zasolené.
Momentálne nestačí roky zaužívaný systém a to prebehnutie metlou na sucho.
Inak k téme čistotnej MHD v BA... už dávnejšie som rozmýšlal, koľko ľudí vlastne robí vo vozovni to tzv. čistenie? Možno sprostý nápad, ale v metre to býva častým úkazom, že na konečnej čakajú dvojica potmavších občanov s kýblom,mopom a handrami, vyhodia posledných cestujúcich (nie vodič), a zatiaľ čo voz sa otočí na obratisku, tak ho umyjú, resp vyhodia bordel... A zas toľko obratísk u nás nie je, nie? vybrať najfrekventovanejšie, a netreba každú linku zvlášť na každej slučke. Koľko vlastne teraz stoja tieto cleaning companies?
V starej tržnici niečo k hyperlupu vyprával, ale úmyselne som ho nepočúval. Prišiel som tam iba kvôli prezretiu si kapsule vo virtuálnej realite. Ani 4 pivá nestačili na to, že mi to teda vôbec reálne, ani v najmenšom, neprišlo.
Najviac na vlčákov vždy nadávali vodiči, ktorí síce sami boli ako zo škatuľky ale boli schopní sedieť v hnoji a na striedanie priviezť voz s kabínou plnou popola, banánových šupiek, škrupín od búrskych orechov, s neumytými oknami...
Ach ten národ ! Čo ten s tým má spoločné ? Sa choď pozrieť do iných metropol, kde sú vozidlá po jednom kole zbordelizované viac ako v BA po celom týždni. A nikoho ani nenapadne riešiť národnostnú otázku, nakoľko to nemá význam už len preto, že v každom sa nájdu zvieratká ako aj uvedomelejší ľudia. Si viem predstaviť, že polovica vodičov* by po šichte v takom Londýne či Paríži podala okamžitú výpoveď alebo rovno spáchala samovraždu. Ale čuduj sa svete, funguje to, častým a efektívnym upratovaním, čistením spolu s primeraným štandardom údržby.
*možno nahradiť nejednou profesiou
Mám pocit, že na mapky sa kašle dlhodobo, aktuálnu som už dobre dávno v žiadnom autobuse nevidel.
Tie tagy, to je zas lajdáctvo podniku. Vandali sú na celom svete, akurát v normálnych končinách sa ich výtvory promptne odstraňujú. Svojho času sa aspoň chrbty sedačiek a zadné vozne ako-tak čistili - zostávali síce šmuhy, ale aspoň prejavovali snahu proti tomu bojovať. Pretože takýto stav je len povzbudením - autor dosiahol, že je na očiach a keď mohlo bez dôsledkov čmárať 5 blbých, tak sa pridá aj šiesty, siedmy... Ale evidentne aj tá slabá snaha pohasla. Dávno mohli odkukať fóliovanie dorezaných skiel či dávanie CP na bezvitrínových zastávkach hoc aj len pod priskrutkované plexisklo, ale oni radšej upustili aj od toho minima. Keď sa k tomu pridá totálna neúdržba (konkrétne u Solarisov potrhané linoleá opravené nanajvýš klincovaním či nevymieňanie zdevastovaných poťahov; u iných napr. otrasne zvárané zvislé tyče, hrkotajúce stropné panely a poprelepované tlačidlá), tak to vyzerá ako v gete.
Horšie je, že fakt netuším, aká sila by dokázala podnik scivilizovať.
Aký národ také autobusy.Keď niekedy vidím po vystúpení ľudí aky humus zostane po sedadlami tak mám pocit že iné si ani týto ludia nezaslúžia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023