Páni, síce trocha železničnej, ale priame obmedzenie MHD z toho plynúce. Dajme tomu, že existuje nejaký nápad oživenia filálky. Dajme tomu, že sa bavíme o galantskom vlaku s 30min intervalom. Dajme tomu ze ide o DMU ZSSK 861. Vitajte v probleme priecestia Jarosova. V sucasnosti ak vlak odchadza z filialky, najskor sa spusti predzvanacka, a nez vlak vyrazi z filialky az dokym na priecestie vlezie auto je cas podla ZSR 6,5min. To je trosku privela. Aktualne su uz dve verzie riesenia prejazdu tak, aby bol cas minimalny. Prosim, ak mozete, ste tu..aspon par...inteligentny ludia s dobrymi napadmi. Vyjadrite sa nie k teme, ale k rieseniu tohoto priecestia tak aby cas potrebny na blokovanie priecestia bol co najkratsi. Ďakujem
Mike
Iná vec je, kým my si tu môžeme myslieť, že el. trať by mala ísť v predĺženej Tomášikovej (jediné čo bráni reálizácií tej cesty sú prakticky iba pozemky SIS-ky..), tak spracovatelia ÚGD boli presvedčení (a tak je to myslím aj v tom ÚGD zakotvené), že tá "koľajová spojka" Račianskej a Vajnorskej by mala ísť po Riazanskej...