Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pe67 #214295:
Super, cestujuci urcite ocenia cistu kabinku.
http://www.nocmuzei.sk/nocmuzeiagalerii/nmg2016/noc-muzei-a-galerii-v-bratislave/

Nevie niekto, či je už niekde z dispozícii aj cestovný poriadok (najmä u busov, kt. sa budú motať po polke BA), či aspoň interval historických liniek?

Inak ten krátky TAM ako historické vozidlo je zaujímavá kuriozita, keďže 3702 je mladší, ako niektoré z busov, kt. ešte dnes stretávame v bežnej premávke ?
Reakcia na: Ma178rek #214318:
To je pekne ze tebe to pomoze, ale aka cast cestujucich sa riadi podla takychto znakov? Beznemu cloveku zalezi na uplne inych veciach. Nema motivaciu si pamatat, ze do onalepkovanej 6789 sa "nemusi bat nastupit", pretoze odviezt sa musi tak ci tak. Ked bude mat zlu skusenost, skor si ju zgeneralizuje.

Cize, individualizacia pomaha par nadsencom identifikovat, ktore zvezenie bude prijemnejsie, avsak tlak na unifikaciu je hnacim motorom plosneho zlepsenia ktore pomoze omnoho vacsiemu poctu cestujucich.
ja napríklad viem takto pekne rozoznať kedy ide 4927 keďže je pekne vyzdobená a môžem si vychutnávať jazdu, hoc pri niektorých členoch na sorkách čo majú 31/39 a hlavne tie najstaršie sorky sa nedá povedať... takto si aspoň pamatám že sa nemusím báť nastúpiť a bude to dobrá jazda
Reakcia na: Solider #214316:
je len otázka času, kedy Ti niekto vysvetlí, že uniformita a minimalizmus predstavuje zaostalosť a významný faktor poklesu cestujúcich?
Reakcia na: Pe67 #214302:
Zásadný argument pre to, aby voz nestál s vodičom na obratisku je ten, že na konečnej tak okrem vodiča prestávkuje aj nevyužitý voz za 2,5 milióna eur, ktorý by sa tak dal využiť inde. Nejde až tak o odber ako o to, že takýmto nevyužívaním vozov je spôsobená potreba vyššieho počtu vozidiel = vyššie náklady, nielen prevádzkové, ale aj obstarávacie. Prečo by to nemohlo fungovať na nových vozoch? Tie majú usb zásuvky, zabudované rádio, tam si netreba takmer nič nosiť so sebou, stačí sa zbaliť a obliecť. Najväčší problém so striedaním vozov majú hlavne záclonkári a dečkári, ktorí majú často citový vzťah k „svojmu“ vozu. Ale to je ťažko vysvetliť ľuďom, ktorí si nedajú povedať, že týmto by mali prestávku reálne dlhšiu, keďže by nemuseli tri razy potiahnuť v obratisku a mohli byť mať naozajstných 24 minút prestávky.
Reakcia na: Joyki #214314:
V jednom filme bol CML = centrální mozek lidstva.
U nás je to reálnešie - CMO = centrální mozek odstaven. ?
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/zrusena-zastavka-chatam-sofer/
Konečne som prišiel na to, čo myslí DPB tým "CMO" na nových infortabuliach. "Zrusena zastavka Park kultury smer CMO", "Docasne zrusena zastavka Chatam Sofer smer CMO" ... ono je to Centrálna Mestská Oblasť. Síce neviem odkiaľ takúto definíciu zobrali a prečo nie je jednoduchšie naťukať centrum, alebo cnt(r)... ani srnka doteraz netušila, čo to je CMO.
Reakcia na: Mike #214312:
Jaspers obávam sa, že toto vôbec riešiť nebude. Jedine naše ministerstvo dopravy s ich auditormi. Len tí, keď niečo našli a zo strany poberateľa nebol žiadny odpor voči nálezu a ešte sa im tam toho priložilo, zostali ticho a všetko bolo v poriadku. To je tak, keď čerpanie aj kontroly riadi jeden orgán...
Reakcia na: S499.1023 #214306:
Zoči voči kompletnej modernizácií údržbovej základne na Juráku je to tragikomické. Dúfam že si Jaspers, resp. príslušné európske orgány už detailne posvietia v súvislosti s Eurofondami na dianie v DPB a zároveň s tým aj v samospráve...
Reakcia na: Mike #214309:
A tie problémy s nenastaviteľnosťou sedačiek a roliet priamo vyolývajú z toho, že vozidlá sú pridelené...
Reakcia na: S499.1023 #214308:
No veď toto, trocha mi chýba tá predošlá doba. Škoda.
Reakcia na: Pe67 #214302:
Zo skúseností môžem povedať, že v prípade autobusov môže vodič vystriedať ľubovolný počet vozidiel za službu (ako to koniec koncov na západe aj je). Podmienky akurát sú:
- aby mal vodič dostatočný čas presadnúť z jedného do druhého
- aby všetky vozy jednej značky reagovali rovnako (teda pedále)
- aby upratovacia firma dôsledne čistila kabíny všade (ako spomenul nižšie Solider t. č. je to firma p. Borguľu s celkom solídnym ziskom..)
- aby v každom voze išla nastaviť sedačka vodiča, tak ako to jej funkcie originálne umožňujú a rolety na skle aby neboli pevne priviazané v jednej polohe a omotané 10 km špagátom..
- a samozrejme aby sa zistené poruchy aj reálne odstránili, a nie iba pečiatkou, ako je v DPB tomu už desaťročia...
Reakcia na: Pe67 #214302:
Vystrieda - Bratislava sa bude posúvať k civilizácii. Preč sú časy červených žiariviek, cedečiek za tesnením predného okna a zložitých zvukových aparatúr, vláčených denne z výpravne na stojanku.
Reakcia na: S499.1023 #214303:
Ale hej, hej. Tie poruchy časom (po viacerých SP či VP) vymizli. Aj keď dosť často som musel nejakú čelusť odbrzdiť a jazdiť z otvorenou. Časom to bola dokonca aj celkom živá súprava (jazda/brzda).
Reakcia na: Mike #214304:
Viď nižšie - áno, nezabezpečil a bolo to tak dopredu za všimné dohovorené.
Reakcia na: Mike #214299:
Škodovka sa zo zmluvy o údržbe nevyvliekla, istí pracovníci DPB im k tomu úplne úmyslene a cieľavedome vytvorili podmienky, aby ju mohli vypovedať pre nepripravenosť údržbárenskej základne, lebo s tým bolo od začiatku počítané.
Reakcia na: ufo #214300:
Iní budú vedieť možno lepšie, ja som počul výhovorku že údajne "DPB nezabezpečil vhodné podmienky pre vykonávanie údržby.." ?
Reakcia na: Pe67 #214295:
A dosiahli ste niekedy to, aby tá súprava poriadne dobíjala a aby jej vydržali čeľuste viac ako týždeň? Pri normaálnej údržbe na pridelení nezáleží. Alebo máš pocit, že niekde v Mníchove jazdia zničené vraky?
Reakcia na: Solider #214298:
Keďže mám tie vozy aj ja rád, tak dúfam že nikdy nedôjde k tomu že vodič vystrieda viac vozov za službu. Rozhodne to že budú chodiť z ruky do ruky im nijako nepomôže. Voz kľudne môže prestávkovať na konečnej - odber má hlavne vzduchotechnika (kúrenie/chladenie), inak nie je problém. Ono sa to dá aj vypnúť a pred odchodom zapnúť, ale pokiaľ viem vodiči do toho nemajú zasahovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.