Reakcia na: munww #218598:
Dopravné podniky sa nemôžu riadiť podla toho, že si niekto len tak niečo vymyslí, že sa mu páči nejaký dopravný prostriedok a nejaký nie. Niekto by rád sa po Bratislave vozil metrom, ale to tiež proste nie je rentabilné v súčasnej dobe. Ja som zase človek fanda do električiek a z čisto šoto hladiska tiež môžem chcieť, aby sa vrátili električky do Ústí nad Labem a do Opavy, kde sa momentálne zdržujem. Zaujímavá by bola električková sieť i Banskej Bystrici...Človek môže snívať, ale musí si uvedomiť čo je RENTABILNÉ. Ja tu bezhlavo nelobujem za električku v každom mestečku, len preto, že by sa mi to páčilo. Keď tak tvrdo stojíš za čisto autobusovou dopravou v Bratislave, veď vypracuj podrobnejšiu štúdiu o jej výhodnosti so všetkými prepočtami kolko sa môže ušetriť. Ale vopred upozorňujem, že nakoniec pri tom sám zistíš, že to vôbec výhodnejšie nie je.
Mike
Vtedy bolo 402 autobusov, dnes je prevádzkových o 50 viac, a to sa výrazne rozrástla Petržalka, Devinská Nová Ves a ďalšie sídliská obsluhované prevažne autobusmi...
(Áno viem, vtedy používalo IAD v pomere k MHD sotva 5%, dnes je to 52%.. A vtedy bol zákon o pracovnom čase vodičov taký, že za celú službu bola jedna 30 min. prestávka, alebo 2x15 min, dnes musí byť 30 min najneskôr po 4 hodinách jazdy.Vtedy neboli žiadne kolóny, atď...).
Zaujímavý je však údaj o električkách, ak rátali ako kĺbové iba K2 (7001-84 + autoškolská 8133) - spolu 85, tak celkovo bolo iba 108, teda sólo T2 a T3 bolo vtedy iba 23? Muselo byť viac...