Reakcia na: munww #218443:
To hovorí fakt ten pravý."Ďalši príčiny sú nevoľnosť vodiča či cestujúceho, prekážka na koľajniciach, porucha vozidla, trakčného vedenia, koľajníc, mrznúce mrholenie na drôtoch vedenia atď a električky (čo?) ...stoja všetky."
Ešte že v autobuse nemôže prísť vodičovi ani cestujúcemu nevoľno, prekážka na ceste neexistuje, autobusy sú bezporuchové, skvelé, mrznúť cesta nemôže (viď linka 33 alebo 32) a potom to nestojí. Sú fakt super.
Strč sa niekam.
munww
Električky sú príčinou, prečo autobusy v priemere jazdia pomalšie a niekedy vypadávajú (stoja v zápche, meškajú až príde k vynechaniu jázd). Električky zaberajú pruhy na ceste pre seba (často nejazdia vôbec) a tým spomaľujú aj autobusy tlačiace sa v zápche s autami... Keby namiesto električiek boli funkčné bus pruhy, busy by boli rýchlejšie a spoľahlivejšie ako električky. Keď jeden stojí, ostatné ho obídu. Včera popoludní napríklad električky dlho nejazdili na trase do Rače. Neviem čo bolo tentokrát dôvodom, príčin je veľa, električky stoja často.
V Petržalke majú byť úrovňové priecestia, cyklocesta, stačí aby tam došlo k zrážke s autom, bicyklom či chodcom a nosný dopravný systém pre Petržalku zastane. Ďalši príčiny sú nevoľnosť vodiča či cestujúceho, prekážka na koľajniciach, porucha vozidla, trakčného vedenia, koľajníc, mrznúce mrholenie na drôtoch vedenia atď a električky (čo?) ...stoja všetky.
Električková doprava je naviac drahá a pri opravách koľajníc no aj inokedy si tiež vyžaduje náhradnú autobusovú dopravu. Čiže zase treba viac autobusov a vodičov.
Koľajová doprava je stáročia starý a nepružný spôsob dopravy. Električky mali zmysel v minulosti keď ešte autobusy zamorovali živ. prostredie. Teraz sú čoraz ekologickejšie a tichšie ako hrmotajúce električky.