Reakcia na: Peon #217123:
Vozidlá jazdiace na ktorých linkách MHD v súčasnosti majú palubné jednotky (mýto)? Aj niektoré ZV?Žiadne a žiadne. Ani jedna linka nie je trasovaná po spoplatnenom úseku D, či I.tr.
801 je po hraničný prechod v meste, 901 rovnako. 525 jazdí po ceste III.triedy, 37 do Marianky rovnako po ceste III.triedy.
(To, že neexistuje oficiálna dopravná značka "Cesta III.triedy" ešte neznamená, že neexistuje taká kategória cesty podľa cestného zákona. Rovnako si netreba pliesť pojmy cestný zákon a zákon o premávkena pozemných komunikáciach. )
BigMac
Mám pocit, že sa vyrábali ešte okolo 2008, možno aj 2010 v bývalom pobočnom závode Ikarusu v Székesféhervári. Len nie ako 260 a 280 ale ako C60 a C80. C ako Classic.
To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.
Oni už niekedy 1986, možno 1988. Prototypy určite.
Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002?
Áno, rozumieš správne, poniektoré aj boli vyrobené aj neskôr viď odstavec vyššie.
To akože kedy to vyradia?
Prečo by to mali vyraďovať nejakým hurá systémom?
V normálnej firme sa nakladá s majetkom trošku rozumnejšie ako v tejto gubernii. Celé je to o skutočnom technickom stave daného kusu a jeho údržbe. Predpokladám, že miestny VOLÁNBUSZ má údržbu na trošku inej úrovni ako DPB, lepší prístup k širšej palete náhradných dielov a hlavne tie vozy tam jazdia v trošku inom režime, ako jazdili tu.
Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Práve naopak, majú dostatok novších vozidiel značky CREDO. Dostatok Na to, aby zistili, čo to je za pojazdnú kadibúdku. A to Credo je v kvalitatívnom porovnaní na tom trošku lepšie ako high-tech výdobytok vedy a techniky od renomovaného výrobcu pornohospodárskej techniky z Libchav.