Reply on: gejza #217141:
Dúfam že opäť bude polovica mesta paralyzovaná.A to aj v tých uliciach kade tí darmozraci nepôjdu.Uz nech to skončí lebo už mi dochazda trpezlivosť najmä na nábreží pri Kempinski keď polícia v rannej špičke pre "nich" odstavi celý jeden pravý pruh a kolóny sú pomaly až v Kráľovej Vsi pri Meteo ústave na konečnej električiek.Samozrejme všetko vôbec neohlásené vopred.
BigMac
Mám pocit, že sa vyrábali ešte okolo 2008, možno aj 2010 v bývalom pobočnom závode Ikarusu v Székesféhervári. Len nie ako 260 a 280 ale ako C60 a C80. C ako Classic.
To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.
Oni už niekedy 1986, možno 1988. Prototypy určite.
Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002?
Áno, rozumieš správne, poniektoré aj boli vyrobené aj neskôr viď odstavec vyššie.
To akože kedy to vyradia?
Prečo by to mali vyraďovať nejakým hurá systémom?
V normálnej firme sa nakladá s majetkom trošku rozumnejšie ako v tejto gubernii. Celé je to o skutočnom technickom stave daného kusu a jeho údržbe. Predpokladám, že miestny VOLÁNBUSZ má údržbu na trošku inej úrovni ako DPB, lepší prístup k širšej palete náhradných dielov a hlavne tie vozy tam jazdia v trošku inom režime, ako jazdili tu.
Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Práve naopak, majú dostatok novších vozidiel značky CREDO. Dostatok Na to, aby zistili, čo to je za pojazdnú kadibúdku. A to Credo je v kvalitatívnom porovnaní na tom trošku lepšie ako high-tech výdobytok vedy a techniky od renomovaného výrobcu pornohospodárskej techniky z Libchav.