Reakcia na: TomJ #217137:
Riešením by mohlo byť, aby šli všetky spoje naraz. Ja cestujúcich v oboch smeroch chápem: nikdy neviete, či ešte nejaký autobus príde - nehoda, porucha, nevoľnosť cestujúceho, ... Nikto si nemôže dovoliť meškať do práce a nechce dovoliť meškať domov.Ak ale mnoho cestujúcich ide iba z/po Vrančovičovu, tak prvý spoj by mal ísť skrátený a ešte by sa mohla skúsiť nájsť synergia s tým, že by to bol nejaký začínajúci / končiaci spoj pre D. N. Ves.
BigMac
Dodržal len Dopravný poriadok dráh vydaný Ministerstvom dopravy v platnom znení. To že je taký, aký je, je hanbou a kvalitatívnym výsledkom technickej a bezpečnostnej legislatívy v SR. Je viac ako mierne pritiahnutá za vlasy a často sa stáva kontraproduktívnou.
Ďalšou otázkou je, či ju vie a má možnosť zo svojho postu ovplyvniť alebo zmeniť a pokiaľ áno, tak do akej miery.
Koniec ohrevu, lebo polievočka neželane zovrie... ?
A drobnosť odpozorovaná z prevádzky:
Tá absencia vnútorného tlačidla má aj svoju výhodu. Keď sa ti váľajú vlky po dverách prichádza k natiahnutiu signalizácie dopytu aj vtedy, keď reálne nik nevystupuje. To potom poteší v zastávkach na znamenie, zbytočné zastavenie, vetranie, zbytočný rozjazd, strata času a zbytočne prepálená nafta. Pravidelne sa deje na 92/12 v úseku od Vrančovičovej po VW a to isté späť. Príčiny: obsaditeľnosť vs. skutočná obsadenosť vozidla, davová psychóza u cestujúcej verejnosti (hurá autobus!).
Veď čo na tom, že idú 3, vždy 5 minút po sebe (22:20, 22:25, 22:30) všetci musia ísť tým prvým... Ja som na pakle zvyknutý, ale keď naposledy v ĽudovomVagóne vystupovali dve a pol minúty piatimi dverami, tak som sa mal ísť chuť pozrieť do kĺbu, či tam nie je schovaný malý mimozemšťan, ktorý ich tam klonuje. Voz idúci za mnou prišiel s asi desiatimi prázdnymi sedačkami a ten posledný doviezol presne šesť človiečikov.
Táto story ale samozrejme nie je dôvodom pre to, aby tam tie tlačítka neboli obojstranné.
A za to, že v SORke nepochopili funkciu diódy Zlomkovec rovnako nemôže.